backtoback Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Fortell om Firefox'en fungere som den skal etter at du har installert den på nytt 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden backtoback skrev (24 minutter siden): Fortell om Firefox'en fungere som den skal etter at du har installert den på nytt Nå fikk jeg Firefox til og funke igjen. Men nå er det et annet problem, se bildet. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden Ser ut som jeg må opprette en ny login bruker på Firefox nå. 😳 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Har du bruk for noen av fanene fra din siste arbeidsøkt i Firefox før den slo seg vrang? Hvis ikke kan du bare klikke på "Start ny programøkt". 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (17 minutter siden): Ser ut som jeg må opprette en ny login bruker på Firefox nå. 😳 Hva skjer nå du prøver å logge deg inn på din Mozilla-konto? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden (endret) backtoback skrev (17 minutter siden): Har du bruk for noen av fanene fra din siste arbeidsøkt i Firefox før den slo seg vrang? Hvis ikke kan du bare klikke på "Start ny programøkt". backtoback skrev (11 minutter siden): Hva skjer nå du prøver å logge deg inn på din Mozilla-konto? Siden du sier det, så jah jeg mener jeg og huske at det var noen par faner opp før Firefox kræsjet. Jeg kommer in hit når jeg prøver og logge meg inn. Se bildet. Endret 2 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Jeg blir litt usikker på hva du prøver på... Nederst på skjermdumpen din står det "Opprett konto", betyr dette at du ikke har en Mozilla-konto fra før av? Edit: Det er ikke nødvendig å opprette en Mozilla-konto for å bruke Firefox. Jeg har selv aldri gjort det, siden jeg ikke har behov for å synkronisere passord, faner, bokmerker, etc. de stedene jeg bruker Firefox. Endret 2 timer siden av backtoback 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden (endret) backtoback skrev (4 minutter siden): Jeg blir litt usikker på hva du prøver på... Nederst på skjermdumpen din står det "Opprett konto", betyr dette at du ikke har en Mozilla-konto fra før av? Jo, jeg mener jeg skal ha. Det er derfor jeg syns det var rart at det kom opp en sånn side. Endret 2 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Årsaken er kanskje at du har brukt en annen epost-adresse når du oppretttet Mozilla-kontoen. Står det noe under "Opprett konto" som ikke vises på din skjermdump? Edit: Det ser ikke ut til at epost-adressen du oppgav gjenkjennes. Edit 2: @TheDarkSycamore - SCM, Nå tar jeg kvelden, skal se ferdig filmen "Mission: Impossile 2" og smake på nyinnkjøpt Arvesølvet Juleakevitt 2024 . Snakkes imorgen. Endret 2 timer siden av backtoback Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden backtoback skrev (11 minutter siden): Årsaken er kanskje at du har brukt en annen epost-adresse når du oppretttet Mozilla-kontoen. Står det noe under "Opprett konto" som ikke vises på din skjermdump? Edit: Det ser ikke ut til at epost-adressen du oppgav gjenkjennes. Edit 2: @TheDarkSycamore - SCM, Nå tar jeg kvelden, skal se ferdig filmen "Mission: Impossile 2" og smake på nyinnkjøpt Arvesølvet Juleakevitt 2024 . Snakkes imorgen. Den er grei du. Du får ha en riktig god natt og drøm søtt. Skal selv snart ta kvelden om noen par timer. 😴 Nå har jeg prøvd alle e-post adressene mine alle sammen havner på nøyaktig samme side. 🤔 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå