Johnw Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): @Johnw, nå skjedde dette rett etter jeg gjorde de endringene der. Se bildet. 😲 YouTube fungerte fint i sta. 😔 Prøv å gå til https://www.youtube.com/ først Endret 9 timer siden av Johnw 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden Johnw skrev (8 minutter siden): Fant et forum hvor dette problemet blir diskutert av en annen bruker: https://forums.malwarebytes.com/topic/292855-browser-guard-not-being-detected/ Jeg følgte den linkens råd. Da fungerte YouTube etter omstarten av pc'en. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden @Johnw, den introduksjonen sleit jeg med og følge. 😔 Klarte det med de bildene som ble vist der. 🙃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Virkelig, jeg sliter virkelig med og forstå fremgangen nå. Hvordan gjør man dette? Se bildet. 1 Lenke til kommentar
Johnw Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Virkelig, jeg sliter virkelig med og forstå fremgangen nå. Hvordan gjør man dette? Se bildet. Hopp over det innlegget, siden svaret er autogenerert. Følg instruksjonene som brukeren "Porthos" la til i innlegget sitt. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden (endret) Hvordan reinstallerer man en tidligere versjon? Det har jeg aldri gjort før. 🙄 Endret 6 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Johnw Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): Hvordan installerer man en tidligere versjon? Det har jeg aldri gjort før. 🙄 Du vil vel få et alternativ med å installere den nyeste versjonen av programmet som personen i inlegget sier. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Johnw skrev (6 minutter siden): Du vil vel få et alternativ med å installere den nyeste versjonen av programmet som personen i inlegget sier. Han sier og også at jeg skal velge nei, ikke ja. 🙄 Lenke til kommentar
Johnw Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (8 minutter siden): Han sier og også at jeg skal velge nei, ikke ja. 🙄 Personlig tenker jeg at du kan bare reinstallere hele programmet ved å trykke ja. Det står "backs up your Premium license key to the desktop. You Will have the option to reinstall afterwards." Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Premium license key!! Jeg kan ikke huske at jeg har fått noe sånt. Hvordan finner man den? Lenke til kommentar
Johnw Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Premium license key!! Jeg kan ikke huske at jeg har fått noe sånt. Hvordan finner man den? Du skal kunne finne den på skrivebordet? (alstå: "C:\Users\%username%\Desktop") Endret 4 timer siden av Johnw lagt til sti Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Johnw skrev (1 time siden): Du skal kunne finne den på skrivebordet? (alstå: "C:\Users\%username%\Desktop") Oki Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden @Johnw, jeg klarer ikke og finne den der Desktop greia som du snakker om. 😔 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå