Gå til innhold

Kan jeg spørre arbeidsgiver om å trekke min oppsigelse av jobben min og be arbeidsgiver si opp meg i stedet? For å slippe karantene på dagpenger

Gjest ec669...a31

Anbefalte innlegg

Gjest ec669...a31 skrev (8 minutter siden):

Ja men tror kanskje jeg vil like meg bedre i burikken blant folk dremfor gjemt inne på et lager. Men jeg utelukker det ikke helt men alle de seillondene jeg har sett er det krav om at man allerede skal ha truck 

Anonymous poster hash: ec669...a31

Kan være at du blir positivt overrasket. 

Anleggsbransjen trenger ikke nødvendigvis å være så ensomt heller eller "gjemt bort". :)

Endret av Kassettspiller
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest ec669...a31 skrev (45 minutter siden):

Jeg trenger ikke hjelp for å komme i gang heller. Hvis jeg får tilbud om en jobb jeg har lyst på nå så hadde jeg takka ja. Selv om jeg har adhd kan jeg jobbe i burikker.

Og jeg hsfde heller ikke sagt til en potensiell arbeidsgiver at jeg må vente med å begynne i ny jobb pga depresjon sv forrige jobb. Da hadde jeg bare hoppa i det fremdor å la kjangse gå fra meg og etterhvert bli deprimert av å ikke hd noen jobb og å være bekymret for økonomien.

Anonymous poster hash: ec669...a31

Med denne type utalelser og holdninger vil du ikke få uføre som du tidligere har ytret ønsket om å få utvidet. Du vil nok heller ikke kvalifisere for AAP da ingenting trengs og avklares så du havner rett på den verste ytelsen som er dagpenger.

Lenke til kommentar
Trulss skrev (11 minutter siden):

Med denne type utalelser og holdninger vil du ikke få uføre som du tidligere har ytret ønsket om å få utvidet. Du vil nok heller ikke kvalifisere for AAP da ingenting trengs og avklares så du havner rett på den verste ytelsen som er dagpenger.

Har man ikke rett til uføretrygd eller AAP, skal man ikke få det. Det er bra at TS er ærlig.

Man skal ikke lyve eller overdrive for å få en ytelse, kun fordi man ønsker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...