Gå til innhold

Steam salget nå - har du kjøpt noe?

Anbefalte innlegg

12 minutes ago, Boing_80 said:

Må man ha VR-utstyr for å kunne spille det?

Nei, men anbefaler en consol kontroller som minimum. Da det er ikke lett å styre med mus og tastatur. Men Xbox eller ps4 kontroller er bra nok. Ikke noe krav om VR. Det var bare en ekstra ting de la til. Som heldigvis fungerte overraskende bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gunfreak skrev (18 minutter siden):

Nei, men anbefaler en consol kontroller som minimum. Da det er ikke lett å styre med mus og tastatur. Men Xbox eller ps4 kontroller er bra nok. Ikke noe krav om VR. Det var bare en ekstra ting de la til. Som heldigvis fungerte overraskende bra.

Takk for tipset! Kjøpt det nå. Blir single player for meg uansett. Men kr. 19,95 er jo et kupp.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Duriello said:

Nei, men det sies vel at sider som selger nøkler er i gråsonen. 🙂

(Hørt rykter om dette iallefall)

Jeg har handla der en håndfull ganger. Så vidt jeg forstår er det ikke ulovlig. Tror de kjøper opp nøkler en masse når de er på tilbud, og selger dem videre. Har alltid funka for meg, og jeg har inntrykket av at det er en legitim business.

• Liker 1
Lenke til kommentar
On 28.11.2024 at 6:06 PM, Boing_80 said:

For første gang på lenge må  jeg vente lønningen før jeg kan kjøpe spill. Men det er mange gode spill som er godt rabattert. Kjøpte Fran Bow for kr. 30. Men har en del spill jeg skal runde i backloggen. 

Dark sector er gratis.

Har du kjøpt eller har du planer om å kjøpe spill under salget som varer til 4. desember?

Har kjøpt No Man's Sky og Outlanders.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...