Gunfreak Skrevet lørdag kl 15:21 Del Skrevet lørdag kl 15:21 12 minutes ago, Boing_80 said: Må man ha VR-utstyr for å kunne spille det? Nei, men anbefaler en consol kontroller som minimum. Da det er ikke lett å styre med mus og tastatur. Men Xbox eller ps4 kontroller er bra nok. Ikke noe krav om VR. Det var bare en ekstra ting de la til. Som heldigvis fungerte overraskende bra. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet lørdag kl 15:28 Del Skrevet lørdag kl 15:28 Gah, shit! Greide ikke holde grunkene i fred denne gang heller. Ble en del dlc til spill jeg hadde fra før.... 😥🫢 2 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet lørdag kl 15:40 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 15:40 Gunfreak skrev (18 minutter siden): Nei, men anbefaler en consol kontroller som minimum. Da det er ikke lett å styre med mus og tastatur. Men Xbox eller ps4 kontroller er bra nok. Ikke noe krav om VR. Det var bare en ekstra ting de la til. Som heldigvis fungerte overraskende bra. Takk for tipset! Kjøpt det nå. Blir single player for meg uansett. Men kr. 19,95 er jo et kupp. Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet lørdag kl 16:36 Del Skrevet lørdag kl 16:36 1 hour ago, Duriello said: Nei, men det sies vel at sider som selger nøkler er i gråsonen. 🙂 (Hørt rykter om dette iallefall) Jeg har handla der en håndfull ganger. Så vidt jeg forstår er det ikke ulovlig. Tror de kjøper opp nøkler en masse når de er på tilbud, og selger dem videre. Har alltid funka for meg, og jeg har inntrykket av at det er en legitim business. 2 Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet lørdag kl 16:37 Del Skrevet lørdag kl 16:37 On 28.11.2024 at 6:06 PM, Boing_80 said: For første gang på lenge må jeg vente lønningen før jeg kan kjøpe spill. Men det er mange gode spill som er godt rabattert. Kjøpte Fran Bow for kr. 30. Men har en del spill jeg skal runde i backloggen. Dark sector er gratis. Har du kjøpt eller har du planer om å kjøpe spill under salget som varer til 4. desember? Har kjøpt No Man's Sky og Outlanders. 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet lørdag kl 23:56 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 23:56 (endret) Kan varmt anbefale Monolith (Point and click genre). Spiller det nå og har det kjempemoro! Koster kr. 99. https://store.steampowered.com/app/1542390/Monolith/ + Stasis: Bone totem (koster kr. 99). Og prøv like godt Stasis som koster kr. 44,50. https://store.steampowered.com/app/1426010/STASIS_BONE_TOTEM/ Men det kan lønne seg å spille Cayne først som er en slags prolog og er gratis. https://store.steampowered.com/app/532840/CAYNE/ + Beautiful desolation som koster kr. 72,50. Endret søndag kl 00:02 av Boing_80 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet søndag kl 00:04 Forfatter Del Skrevet søndag kl 00:04 Duriello skrev (8 timer siden): Gah, shit! Greide ikke holde grunkene i fred denne gang heller. Ble en del dlc til spill jeg hadde fra før.... 😥🫢 Hvilke spill er disse da? Jeg har tenkt å kjøpe DLC til Stellaris, HOI4, Crusader Kings 3 og Victoria 3. Det koster å være Paradox Interactive fan. 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet søndag kl 00:07 Forfatter Del Skrevet søndag kl 00:07 Duriello skrev (På 28.11.2024 den 6:16 PM): Samme her, jeg har kanskje 100 spill kjøpt på salg oppgjennom jeg enda ikke har rørt. I must.. resist... the urge... Snart julesalg doh 😬 Hvor mange spill har du da? Jeg har rundt 1287 på Steam, så å si alle gratis spillene på Epic store og det begynner å bli mange, 5-6 i Ubisoft app, 4-5 i Battle.net og 7 på EA app. I Windows app/Xbox app har jeg vel 4-5. Halo wars 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet søndag kl 00:25 Del Skrevet søndag kl 00:25 Boing_80 skrev (19 minutter siden): Hvilke spill er disse da? Jeg har tenkt å kjøpe DLC til Stellaris, HOI4, Crusader Kings 3 og Victoria 3. Det koster å være Paradox Interactive fan. Alle dlc til TW W3, alle dlc bortsett fra den helt nyeste til Vampire Survivor. Skal kjøpe dem til Hoi4 og Victoria 3 som julegave til self tenker jeg. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet søndag kl 00:27 Del Skrevet søndag kl 00:27 Boing_80 skrev (17 minutter siden): Hvor mange spill har du da? Jeg har rundt 1287 på Steam, så å si alle gratis spillene på Epic store og det begynner å bli mange, 5-6 i Ubisoft app, 4-5 i Battle.net og 7 på EA app. I Windows app/Xbox app har jeg vel 4-5. Halo wars 2 Aner ikke, tror ikke jeg har så mange som 1200 i steam nei. 🙂 5-6 i ubisoft, X antall i epic, og X antall i windows/xbox. Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet søndag kl 13:38 Forfatter Del Skrevet søndag kl 13:38 Duriello skrev (13 timer siden): Alle dlc til TW W3, alle dlc bortsett fra den helt nyeste til Vampire Survivor. Skal kjøpe dem til Hoi4 og Victoria 3 som julegave til self tenker jeg. Total War: Warhammer 3 skal jeg anskaffe, men når det er skikkelig tilbud. Det blir jo så mange DLC at det blir for dumt. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet søndag kl 13:45 Del Skrevet søndag kl 13:45 Kjøpte Banishers : Ghost of New Eden og Pacific Drive, ett par spill jeg har hatt lyst å spilt men ikke helt har klart å rasjonalisere å betale full pris for. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet søndag kl 14:02 Del Skrevet søndag kl 14:02 22 hours ago, Gargantua said: Hva mener du med "hysj, hysj"? Er instant-gaming.com lugubert? Er det uvlovlig? Keyseller nettsteder har ofte en stor skyggeside. https://www.reddit.com/r/Steam/wiki/dangersofkeyresellers Lenke til kommentar
Duriello Skrevet søndag kl 14:06 Del Skrevet søndag kl 14:06 Boing_80 skrev (28 minutter siden): Total War: Warhammer 3 skal jeg anskaffe, men når det er skikkelig tilbud. Det blir jo så mange DLC at det blir for dumt. Hehe, du kjenner vel til dette fra paradox? 😉 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet søndag kl 14:26 Forfatter Del Skrevet søndag kl 14:26 (endret) Duriello skrev (21 minutter siden): Hehe, du kjenner vel til dette fra paradox? 😉 Sier bare Europa Universalis 4...totalpris DLC kr. 2540,70. Crusader kings 2 DLC totalpris 1632,50. HOI4 DLC totalpris kr. 1584,50. Stellaris DLC totalpris kr. 2421,90. Cities Skylines DLC totalpris kr. 2792,60. Hjelpes!!! Det er sykt mange DLCer. Javisst er det en abonnement ordning, men den passer ikke for meg siden jeg liker å "eie" spill og DLC selv. Endret søndag kl 14:29 av Boing_80 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet søndag kl 16:23 Del Skrevet søndag kl 16:23 Boing_80 skrev (1 time siden): Sier bare Europa Universalis 4...totalpris DLC kr. 2540,70. Crusader kings 2 DLC totalpris 1632,50. HOI4 DLC totalpris kr. 1584,50. Stellaris DLC totalpris kr. 2421,90. Cities Skylines DLC totalpris kr. 2792,60. Hjelpes!!! Det er sykt mange DLCer. Javisst er det en abonnement ordning, men den passer ikke for meg siden jeg liker å "eie" spill og DLC selv. Jeg har ikke kjøpt noen av Stellaris dlc'ene selv, de jeg har har jeg fått i gifts osv. Mangler bare nyeste dlc på hoi4. Usikker på CK2 og 3 😃 (har ikke tilgang til steam så får ikke sjekket nå.) Skyline er ett av de spilla jeg har kjøpt men aldri lasta ned. Ironiskt, da jeg digger spilltypen. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet søndag kl 16:45 Del Skrevet søndag kl 16:45 Total war warhammer også sykt mye dlc. Syns ikke de gir nok rabatt nå. Noen som kan anbefale noen gode spill som kan spilles på en svak laptop, til rundt en femtilapp? 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet søndag kl 16:47 Del Skrevet søndag kl 16:47 Sjørøver skrev (2 minutter siden): Total war warhammer også sykt mye dlc. Syns ikke de gir nok rabatt nå. Noen som kan anbefale noen gode spill som kan spilles på en svak laptop, til rundt en femtilapp? Vampire Survivors? Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet søndag kl 16:49 Forfatter Del Skrevet søndag kl 16:49 Sjørøver skrev (3 minutter siden): Total war warhammer også sykt mye dlc. Syns ikke de gir nok rabatt nå. Noen som kan anbefale noen gode spill som kan spilles på en svak laptop, til rundt en femtilapp? Dyson sphere program om du liker slike typer spill. Det skal kjøre på rimelige eldre GPUer som for eks. Nvidia 980- serien. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet søndag kl 17:07 Del Skrevet søndag kl 17:07 Duriello skrev (19 minutter siden): Vampire Survivors? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå