Boing_80 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) For første gang på lenge må jeg vente lønningen før jeg kan kjøpe spill. Men det er mange gode spill som er godt rabattert. Kjøpte Fran Bow for kr. 30. Men har en del spill jeg skal runde i backloggen. Dark sector er gratis. Har du kjøpt eller har du planer om å kjøpe spill under salget som varer til 4. desember? Endret 2 timer siden av Boing_80 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Har fortsatt ikke spilt det jeg kjøpte på forrige salg, så nei. 😅 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Samme her, jeg har kanskje 100 spill kjøpt på salg oppgjennom jeg enda ikke har rørt. I must.. resist... the urge... Snart julesalg doh 😬 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Duriello skrev (1 minutt siden): Samme her, jeg har kanskje 100 spill kjøpt på salg oppgjennom jeg enda ikke har rørt. I must.. resist... the urge... Snart julesalg doh 😬 Så det blir julesalg på Steam også? 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden :utakt skrev (6 minutter siden): Har fortsatt ikke spilt det jeg kjøpte på forrige salg, så nei. 😅 Den er skummel! Jeg driver selv og gjør ferdig Ghost of Tshushima. Eller gjør ferdig...har nettopp startet andre akt. Prøver å fortelle meg selv at jeg må fullfføre spill for å frigjøre plass på disken Pacific drive neste. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Det er jo snart så det er salg på steam året rundt. Men nei, jeg har ikke kjøpt eller planer om å kjøpe noe på denne runden med salg heller. Ingen nyere spill av interesse og de eldre spillene har jeg alt i backloggen.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Vurderer litt om jeg skal kjøpe Hogwarts Legacy til 180kr. Interessen for singleplayer spill har ikke vært helt på topp de siste årene, men man må kanskje gi det et forsøk igjen. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Boing_80 skrev (6 minutter siden): Så det blir julesalg på Steam også? 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Duriello skrev (2 minutter siden): Så bra! Har vel rundet GoT til da 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Boing_80 skrev (8 minutter siden): Så bra! Har vel rundet GoT til da Tilbudene er ofte også bedre ved dette salget, om man følger nøye med. 👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå