Spillredaksjonen Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Baldur's Gate 3 får nok en stor oppdatering til neste år Lokker med 12 underklasser, spilling på tvers av plattformer og en fotomodus. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Corelight Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Om det hadde vært mulighet å skru av "turn based" gameplay og kun hatt direkte combat-flow så skulle jeg spilt dette. Men, det er vel litt av greia at det ikke er dessverre :-/ Lenke til kommentar
Leffernan Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Corelight skrev (1 time siden): Om det hadde vært mulighet å skru av "turn based" gameplay og kun hatt direkte combat-flow så skulle jeg spilt dette. Men, det er vel litt av greia at det ikke er dessverre 😕 Samme her. Jeg spilte det 3-4 timer men combat var så kjedelig synes jeg, mye på grunn av at jeg "gikk tom" for angrep. Elsker de første Fallout spillene så turn based har jeg ikke så mye i mot selv om jeg foretrekker real time. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 24 minutter siden Del Skrevet 24 minutter siden Leffernan skrev: Corelight skrev (1 time siden): Om det hadde vært mulighet å skru av "turn based" gameplay og kun hatt direkte combat-flow så skulle jeg spilt dette. Men, det er vel litt av greia at det ikke er dessverre 😕 Samme her. Jeg spilte det 3-4 timer men combat var så kjedelig synes jeg, mye på grunn av at jeg "gikk tom" for angrep. Elsker de første Fallout spillene så turn based har jeg ikke så mye i mot selv om jeg foretrekker real time. Tom for angrep? Då gjer du noko feil trur eg :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå