Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Samboer som lyver

Gjest b62a9...1fc

Anbefalte innlegg

Gjest 3d5e8...0d0 skrev (5 timer siden):

Er ikke helt enig med Milhouse over her.

Det å skjule økonomisk utroskap sier enormt mye om hvordan personen ser på deg som person også.
Partner har lav til ingen tillit til deg, Respekterer deg ikke, og er villig til å lyve om noe som former hverdagen deres.

Penger er DOG ikke alt her i livet, og kun derfor skulle vedkommende ikke vært i situasjonen du befinner deg i heller.
Vedkommende skulle kommet til deg når det begynte å balle på seg. Så kunne dere hatt god tid til å funnet ut av det sammen, som et " normalt" oppegående menneske ville gjort.

Ofte vil du få råd fra andre basert på egne erfaringer ( som ikke bør overraske noen ) 

Noen vil kalle dette en bagatell, andre vil kalle det et stort svik. 
Jeg er et sted i midten. Siden jeg jobber med finans, budsjettering og generelt økonomisk håndtering i det daglige så hadde jeg ikke tilgitt min partner for noe slikt.  
man tillater å potensielt ødelegge flere liv med økonomisk utroskap,  de fleste av oss er ikke flinke til å endre mønsteret vårt før vi har klart å tatt tak i det grunnleggende som skaper problemet. Så ved å "fikse" KUN feilen, så blir som regel feilen gjort om igjen og om igjen.

Det gjelder også å kjenne partneren sin, hvordan er forholdet ellers og hvordan er dynamikken.
Jeg vil jo fint se for meg at et par som ikke er særlig seriøse i hverdagen, hvor alt er tull og tøys, alt skal være morro +++. De vil fint kunne komme over noe sånt. De som er litt mer A4 og "seriøse", kanskje kjedelige +++ De sliter mer.

Så du må vite hvor dere ligger, og hvordan forholdet ellers er.  Respekterer dere hverandre? Eller er det manglende respekt ?
List goes on and on.
Er mange forhold der ute, mange dårlige, mange gode.
Likevel klarer mange av de å leve sammen til de blir gamle uavhengig av bakgrunn og hvorfor de er i forholdene sine.

Anonymous poster hash: 3d5e8...0d0

Dette!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gouldfan skrev (6 timer siden):

Noen 100 laken er da ingenting (å ta på vei for)

Folk har gjeld, helt normalt. Man skulle ønske det ikke var sånn. Men sånn er livet.

Helt normalt å ha gjeld ja, men er det helt normalt å lyve om den ?
Tilliten i dette parforholdet er under enhver kritikk og det er totalt ødeleggende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...