Skandinav Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Gjest 3d5e8...0d0 skrev (5 timer siden): Er ikke helt enig med Milhouse over her. Det å skjule økonomisk utroskap sier enormt mye om hvordan personen ser på deg som person også. Partner har lav til ingen tillit til deg, Respekterer deg ikke, og er villig til å lyve om noe som former hverdagen deres. Penger er DOG ikke alt her i livet, og kun derfor skulle vedkommende ikke vært i situasjonen du befinner deg i heller. Vedkommende skulle kommet til deg når det begynte å balle på seg. Så kunne dere hatt god tid til å funnet ut av det sammen, som et " normalt" oppegående menneske ville gjort. Ofte vil du få råd fra andre basert på egne erfaringer ( som ikke bør overraske noen ) Noen vil kalle dette en bagatell, andre vil kalle det et stort svik. Jeg er et sted i midten. Siden jeg jobber med finans, budsjettering og generelt økonomisk håndtering i det daglige så hadde jeg ikke tilgitt min partner for noe slikt. man tillater å potensielt ødelegge flere liv med økonomisk utroskap, de fleste av oss er ikke flinke til å endre mønsteret vårt før vi har klart å tatt tak i det grunnleggende som skaper problemet. Så ved å "fikse" KUN feilen, så blir som regel feilen gjort om igjen og om igjen. Det gjelder også å kjenne partneren sin, hvordan er forholdet ellers og hvordan er dynamikken. Jeg vil jo fint se for meg at et par som ikke er særlig seriøse i hverdagen, hvor alt er tull og tøys, alt skal være morro +++. De vil fint kunne komme over noe sånt. De som er litt mer A4 og "seriøse", kanskje kjedelige +++ De sliter mer. Så du må vite hvor dere ligger, og hvordan forholdet ellers er. Respekterer dere hverandre? Eller er det manglende respekt ? List goes on and on. Er mange forhold der ute, mange dårlige, mange gode. Likevel klarer mange av de å leve sammen til de blir gamle uavhengig av bakgrunn og hvorfor de er i forholdene sine. Anonymous poster hash: 3d5e8...0d0 Dette! Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Milhouse85 skrev (3 timer siden): Du har helt rett. Min feil. Slikt ser man altfor sjelden på forumet. Respekt! 1 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Gouldfan skrev (6 timer siden): Noen 100 laken er da ingenting (å ta på vei for) Folk har gjeld, helt normalt. Man skulle ønske det ikke var sånn. Men sånn er livet. Helt normalt å ha gjeld ja, men er det helt normalt å lyve om den ? Tilliten i dette parforholdet er under enhver kritikk og det er totalt ødeleggende. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 34 minutter siden Del Skrevet 34 minutter siden (endret) Vokteren skrev (43 minutter siden): Helt normalt å ha gjeld ja, men er det helt normalt å lyve om den ? Tilliten i dette parforholdet er under enhver kritikk og det er totalt ødeleggende. Kanskje hun har glemt det? Neida Endret 33 minutter siden av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå