Gjest b62a9...1fc Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Fant ut i dag att min samboer har fleire hundre tusen i forbruksgjeld som eg ikkje viste om. Eg har hatt mistanke om dette i lang tid, og har tatt det opp med personen fleire ganger, men har alltid fått til svar att det ikke er noe. Føler det er veldig sårt og bli løyet til av en som eg har felles barn med og eier hus i lag med , tilliten er jo øydelagt. Har vert samboere i 10, men forholdet generelt har falma mye siste 3-4 årene. Skal èin godta slikt ??? Anonymous poster hash: b62a9...1fc Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Ja, det skal du godta. Det er helt normalt at en person går på en smell eller to i løpet av livet. At hun har klart å ha et slikt overforbruk, uten at du har fått noen "røde varsellys" underveis; tyder kanskje på at du har vært litt naiv og godtroende mot henne. Men du er ikke alene om det. Pengeproblemer får de fleste av oss i løpet av livet - og dessverre føler mange skam ovenfor dette; og velger å holde det skjult for sin partner. Jeg tenker at penger er bare et verktøy, som man kan reparere / ordne opp i. At hun har løyet, ja - det er ikke greit. Men ærlig talt; så bør det litt mer til før du sier hei og farvel - særlig med tanke på at dere har et langt forhold, med barn og full pakke. Hjelp henne ut av uføre ved å ta rammelån i boligen, dersom du kan. Og sjekk økonomien hennes jevnlig. Så kommer ikke dette til å skje igjen. Det er din plikt som kjæreste; og hjelpe din partner - når noe går galt. Selv når det handler om "underslag" for å si det på en flåsete måte. Men min erfaring her på Diskusjon.no - (incel.no?) er at de fleste sier: "Nei pakk sekken og reis !!!" - nesten uansett hva du spør om, mtp forholds-relaterte spørsmål. Så jeg tror ikke dette er helt rette forum for den slags. Spesielt om man spør: "Skal man godta slik". Da synger hele nettsiden i kor: "NEI" (nesten utelukkende ;p) ... ganske artig i grunn. Så et tips; ta svar du får (inkl fra undertegnende ;p) med en klype salt. Penger er ikke alt her i livet.... Finnes langt viktigere verdier enn det. Bokstavelig talt! 1 1 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå