Gå til innhold

Evneveike bilister - Hvem er de?

trn100

Anbefalte innlegg

fredrik2 skrev (6 minutter siden):

Kan vel komma med en länk då. Den första jag fant 

https://www.forskning.no/trening/menn-tror-de-er-mer-aktive-enn-de-er/474671#:~:text=Sosiale ulikheter øker&text=Spesielt menn imellom er det,har høy utdanning eller ikke.&text=Menn som har høy utdanning,Blant kvinner er forskjellen mindre.

Inte för att jag tror det spelar noen roll. 

Det är faktiskt rätt många akademiker och professorer som er flinka i sport och som är aktiva. 

Når den Høye Utdanningen måles oppimot noen som kun har grunnskole så må du ikke særlig høyt opp for å kalle deg høy-utdannet. Holder med BI, som så mye desillusjonert ungdom hiver seg på fordi de ikke aner en dritt om hva de skal bli. Kanskje derfor utdanningens benevnelse bare er en forkortning for Bedre enn Ingenting..😂

"Menn som har høy utdanning er dobbelt så aktive som de med grunnskole, målt i minutter per uke. Blant kvinner er forskjellen mindre.

Denne kjøper jeg;

"Likevel sitter menn med høy utdanning mer enn halvannen time mer stille nå, enn for fire år siden."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
5 hours ago, trn100 said:

Ok, jeg kan være litt enig i det, men du har misforstått poenget mitt! Jeg snakker altså ikke om de som gjør en feil innimellom, men om folk som besvisst bryter de reglene som finnes hele tiden...

Oftast er det di som påstår å være betre bilister som bryter regler osv for å presse seg fram raskere. Så har man desse som kjører ruspåvirka og framstår som direkte farlige i trafikken. Noko slikt du snakker om?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Maabren skrev (3 minutter siden):

Oftast er det di som påstår å være betre bilister som bryter regler osv for å presse seg fram raskere. Så har man desse som kjører ruspåvirka og framstår som direkte farlige i trafikken. Noko slikt du snakker om?

Nettopp! Og ungdommer som sperrer av en motorvei for å kappkjøre med lånt bil! 🙂

Hadde ikke vært meg i mot om slike hadde miste førerretten i 10-20 år!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...