Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sliter med stivhet i bena

Sebby

Anbefalte innlegg

God aften.

Er det flere i 30-årene som har slitt mer og mer med «stive» ben? Særlig rundt kne området?

Har prøvd å strekke ut ekstra osv., men ingenting hjelper. Sliter nå særlig etter en konsert på mandag der jeg stod i 3+ timer i strekk. Kjenner det fortsatt. Normalt å bli sliten, men dette er noe mer. 

Det er akkurat som at det nesten gjør vondt å tøye ut «andre veien» (altså rette ben og tøye de).

Kan det være sjelettet? Jeg jobber mye på harde gulv i hverdagen, bruker vernesko. Er nesten 35 år gammel nå.

Jeg kan få rimelig fysioterapi gjennom jobben - noe vits å dra?

Mvh Sebastian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sebby skrev (37 minutter siden):

God aften.

Er det flere i 30-årene som har slitt mer og mer med «stive» ben? Særlig rundt kne området?

Har prøvd å strekke ut ekstra osv., men ingenting hjelper. Sliter nå særlig etter en konsert på mandag der jeg stod i 3+ timer i strekk. Kjenner det fortsatt. Normalt å bli sliten, men dette er noe mer. 

Det er akkurat som at det nesten gjør vondt å tøye ut «andre veien» (altså rette ben og tøye de).

Kan det være sjelettet? Jeg jobber mye på harde gulv i hverdagen, bruker vernesko. Er nesten 35 år gammel nå.

Mvh Sebastian

Ville ha snakket med fastlegen. Jeg måtte ha en operasjon når jeg var 19 for en meniskskade. Hos meg så låste kneet seg, og ved lengere gå turer ble det væskefylt og vondt. 

https://www.ullevalkiropraktor.no/behandling/meniskskade/

Lenke til kommentar
Sebby skrev (56 minutter siden):

God aften.

Mvh Sebastian

Undersøk med legen om du er i ferd med å få podagra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...