Star Fox Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Vurderer å bytte ut min 55" TV i en 65 eller 77 tommer. Ideelt sett skulle jeg valgt 77 tommer, idet sofaen - foruten chaiseloungen - er 295 cm unna TV-en. Imidlertid tenker jeg at det vil se litt rart ut, idet TV-en da kun vil ha en klaring på ca. 4 cm på hver side til dørkarmene, og TV-en vil også bli bredere enn TV-bordet. Noen som har noen tanker? Kanskje er det bare i mitt hode at en TV som okkuperer hele veggen mellom to dører vil se rart ut. 😛 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Det vil se greit ut med 77 også 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Tror også at 77" ville ha passet fint inn der. Sist jeg kjøpte TV gikk jeg for 55", og det er noe jeg har angret på når jeg har plass til 65". Bedre med for stor TV enn en for liten. 1 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Tv størrelse så skal man ta i, man venner seg veldig fort til størrelsen. Når du sitter så langt unna hadde ikke jeg vært i tvil. hvis du tar en 75 the frame, så gjør den veldig lite utav seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå