Spillredaksjonen Skrevet 27. november Del Skrevet 27. november CD Projekt har begynt full produksjon av The Witcher 4 – Veldig fornøyd med fremdriften. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 27. november Del Skrevet 27. november Hadde vært fint om Gamer hadde lagt en artikkelserie om hvordan spillproduksjon fungerer. Det er ikke helt åpenbart for oss som ikke kjenner bransjen så godt. 1 Lenke til kommentar
LampeLars94 Skrevet 27. november Del Skrevet 27. november Gleder meg. W3 var suverent, men det var rom for forbedringer utenfor storyen. Bedre RPG-elementer, sterkere økonomi-del, osv. Lenke til kommentar
Peter Johansen Skrevet 27. november Del Skrevet 27. november W3 er mitt favorittspill, så håper virkelig W4 blir en suksess. Når jeg ser på den nåværende kulturen hos CDPR, og hvordan de fleste sentrale personene som jobbet på W3 er borte, og CDPRs nåværende ESG-orienterte ansettelsespraksis - så er sjansen for at dette blir et Dragon Age Veilguard-type spill svært høy. Hmm.... 1 Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 27. november Del Skrevet 27. november Sjørøver skrev (2 timer siden): Hadde vært fint om Gamer hadde lagt en artikkelserie om hvordan spillproduksjon fungerer. Det er ikke helt åpenbart for oss som ikke kjenner bransjen så godt. Hei! Takk for godt forslag. Dessverre strekker nok ikke ressursene til nå før jul, men legger den på idébunken for fremtiden. I mellomtiden har jeg oppdatert artikkelen med litt mer informasjon. 1 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 27. november Del Skrevet 27. november (endret) 9 hours ago, Sjørøver said: Hadde vært fint om Gamer hadde lagt en artikkelserie om hvordan spillproduksjon fungerer. Det er ikke helt åpenbart for oss som ikke kjenner bransjen så godt. Jeg kan anbefale "Double Fine PsychOdyssey" fra Youtube-kanalen DoubleFineProd. Det er 38 episoder som mer eller mindre dokumenterer hele prosessen med å lage Psychonauts 2 Endret 27. november av rabler 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå