Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Overrasket? Nei, det er FrP på gang igjen

Anbefalte innlegg

21 minutes ago, trn100 said:

Privatisering er vel et stikkord som du egentlig burde ha fått med deg så langt?

Kom gjerne med eksempler på mislykket privatisering i Frp-regi, eventuell noe de har planlagt. Lang bedre enn en vag antydning om "privatisering dårlig".

Til nå har du nevnt en privatisering av jernbanen som egentlig ikke er noen særlig til privatisering og private barnehager, som beviselig er hverken dyrere eller dårligere enn offentlige. 

Man kan gjerne tro på at private barnehager,

Se over 

sykehus,

Har Frp noen planer om å privatisere sykehus? Nytt for meg i så fall. Vis gjerne til deres planer om dette.

bomringer

Har Frp planer om privatisering av bomringer?

Ikke at jeg nødvendigvis hadde hatt noe mot det, gitt at det ikke blir dårligere eller dyrere for forbrukere og oppdragsgiver. 

og jeg vet ikke hva som kan gjøre ting bedre for flertallet, men kan du vise meg en enste privat næringsdrivende som ikke har som mål og berike seg selv?

Kan du vise til en eneste ansatt i noen som helst jobb som ikke har planer om å berike seg selv? Noen som jobber gratis eller eventuelt forhandler ned sin egen lønn? Og hvordan overlever i så fall vedkommende? Gjør du kanskje det?

Ellers, hva er galt i å berike seg selv? Aldri forstått den der teorien uti venstretåka om at det er galt å tjene penger. Du vet, bygge bedrifter som sørger for arbeidsplasser, verdiskaping og betalt skatt.

Svada? Hva med litt realitetsforståelse? 😉

Ja, jeg liker slikt. Men det krever i alle fall i min verden begrunnelse, argumentasjon og eventuelt kilder. Ikke bare vage påstander og stikkord.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
32 minutes ago, sk0yern said:

Budskapet hennes er imponerende enkelt: Folk har for dårlig råd, og regjeringen kaster bort penger på tull.

Desverre var Erna og co. også glade i dette. Dog har Støre og Vedum skrudd opp nivået både to og tre hakk

• Liker 1
Lenke til kommentar
Smule8o skrev (2 minutter siden):

Kan du vise til en eneste ansatt i noen som helst jobb som ikke har planer om å berike seg selv? Noen som jobber gratis eller eventuelt forhandler ned sin egen lønn? Og hvordan overlever i så fall vedkommende? Gjør du kanskje det?

Tar bare denne i første omgang! I det private ja, i det offentlige ikke 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Smule8o skrev (Akkurat nå):

Hvordan i alle dager skal jeg vite hvordan en eller annen person du vet om overlever? 

Hvordan i alle dager har du oversett den muligheten?

Men nok om det, Er i grunnen ikke veldig opptatt av å diskutere FrPs manglende omsorg for de aller fleste 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
18 minutes ago, trn100 said:

Hvordan i alle dager har du oversett den muligheten?

Men nok om det, Er i grunnen ikke veldig opptatt av å diskutere FrPs manglende omsorg for de aller fleste 😉

Du diskuterer nå ikke en gang, bare slenger ut vage påstander uten argumentasjon. Men forstår godt om du stemmer ytre venstre om det er det nivået som behøves for at du skal stemme på de. Vage følelsesbaserte utspill helt frakoblet virkeligheten.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...