Jarmo Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden (endret) trn100 skrev (9 minutter siden): Så da er FrP svaret mener du? Dine ord, fortiden er fortid. Lev med det.. Hva og/eller hvem jeg stemmer på er mitt valg, ikke ditt. Men jeg har aldri stemt på et parti hvis tilhengere driver bare drittkasting med feil fakta, spåkone virksomhet, antagelser osv. mot andre partier. Endret 15 timer siden av Jarmo 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Poenget mitt, som kanskje forsvant litt i tåkehavet, er at det finnes ikke enkle løsninger, ikke en gang FrP sine! At de plutselig skulle ha løst verdensproblemer uansett verdens problemer forstår de aller fleste at ikke vil skje. Men igjen, de enkleste av oss tror faktisk det, og trenger litt realitetsinnsikt, og FrP må begynne å ta et snev av ansvar for sine løfter. De kan faktisk ikke bare neglisjere resten av verdens regler, de kan bare sutre fordi ikke alle andre er enige... Det er en kjennsgjerning at omtrent ALL FrPs poitikk har bidratt til og vil fortsette å bidra til noe av det de aller fleste av oss ikke ønsker... 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Jarmo skrev (6 minutter siden): Dine ord, fortiden er fortid. Lev med det.. Hva og/eller hvem jeg stemmer på er mitt valg, ikke ditt. Men jeg har aldri stemt på et parti hvis tilhengere driver bare drittkasting med feil fakta, spåkone virksomhet, antagelser osv. mot andre partier. For all del, stem hva du vil! Det er kjernen i et ekte demokrati! At jeg ikke er enig med deg i sak betyr ikke at du ikke kan få mene hva du vil! 😉 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden (endret) trn100 skrev (4 minutter siden): At de plutselig skulle ha løst verdensproblemer uansett verdens problemer forstår de aller fleste at ikke vil skje. Og når tid har de sagt dette der da? Nå er vi tilbake til det jeg sa i posten min. Og denne politiske meningen finner man ikke hos andre partier? Endret 15 timer siden av Jarmo Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Smule8o skrev (10 minutter siden): Stortingsgarasjer og "grønne" luftslott? Ellers er nok NAV største enkeltstående utgiftspost. Godt poeng! Heldigvis har vi råd til det fordi FrP ble nedstemt i forhold til å gi bort oljepengene våre mot noen aksjer i Volvo! 🙂 3 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden trn100 skrev (1 minutt siden): For all del, stem hva du vil! Det er kjernen i et ekte demokrati! At jeg ikke er enig med deg i sak betyr ikke at du ikke kan få mene hva du vil! 😉 Håper vi havner på samme gamlehjem, mye å se frem til ^^😁 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Jarmo skrev (1 minutt siden): Og når tid har de sagt dette der da? Nå er vi tilbake til det jeg sa i posten min. Og denne politiske meningen finner man ikke hos andre partier? Verdensproblemer handler om litt mer enn en pensjonist på Tåsen! 😉 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden (endret) Jarmo skrev (3 minutter siden): Håper vi havner på samme gamlehjem, mye å se frem til ^^😁 Det kan bli interressant ja! 😄 Glad du tar det på den måten, men så har vi jo begge vært her siden tidenes morgen! 😉 Endret 15 timer siden av trn100 1 Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Jarmo skrev (33 minutter siden): Men jeg har aldri stemt på et parti hvis tilhengere driver bare drittkasting med feil fakta Feil fakta, som f.eks skremmepropaganda om at "menn blir utsatt for en heksejakt av en politisk korrekt elite bestående av kommunister, sosialister og trans-idrettsutøvere som ønsker å kanselkulturere menn fra å oppnå deres fulle potensial som ekte menn". Sånn type feil fakta, ikke sant? 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden AtterEnBruker skrev (1 minutt siden): Feil fakta, som f.eks skremmepropaganda om at "menn blir utsatt for en heksejakt av en politisk korrekt elite bestående av kommunister, sosialister og trans-idrettsutøvere som ønsker å kanselkulturere menn fra å oppnå deres fulle potensial som ekte menn". Sånn type feil fakta, ikke sant? Det finnes egentlig ikke korrekt politikk! 😉 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden trn100 skrev (28 minutter siden): Godt poeng! Heldigvis har vi råd til det fordi FrP ble nedstemt i forhold til å gi bort oljepengene våre mot noen aksjer i Volvo! 🙂 Catch you again.. https://www.nrk.no/norge/xl/volvo-skulle-bli-norsk-og-oljen-i-nordsjoen-svensk-1.13900153 Lenke til kommentar
Neptun1 Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden (endret) trn100 skrev (34 minutter siden): Godt poeng! Heldigvis har vi råd til det fordi FrP ble nedstemt i forhold til å gi bort oljepengene våre mot noen aksjer i Volvo! 🙂 Det var ikke Hagens beste øyeblikk (noe han har innrømmet) - men det gjaldt altså salg av Statoil. Statoil er (var) en av mange som utvinner olje på den norske sokkelen. Det er petroleumsbeskatningen fra dem som utvinner som sørger for de store inntektene til Norge, pr. tiden 78% (om den ikke er endret) Hva med dem som er i mot oljeutvinning og leting - MDG, Rødt, SV og Venstre? Endret 14 timer siden av Neptun1 4 1 Lenke til kommentar
Smule8o Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden 31 minutes ago, trn100 said: Godt poeng! Heldigvis har vi råd til det fordi FrP ble nedstemt i forhold til å gi bort oljepengene våre mot noen aksjer i Volvo! 🙂 Det var vel ca 40 år siden? Og ingen av de som stood bak det forslaget har noe som helst de skulle ha sagt i dagens partiorganisasjon. Dagens regjering ga 1,5 milliarder til et batteridrevet luftslott for noen uker siden og kjører på for å bruke over 30 milliarder på flytende vindkraft som produserer ukjent mengder strøm når prisene allerede er lave. 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Jarmo skrev (3 minutter siden): Catch you again.. https://www.nrk.no/norge/xl/volvo-skulle-bli-norsk-og-oljen-i-nordsjoen-svensk-1.13900153 Carl I Hagen, Olje | - Jeg var ung og uerfaren 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Neptun1 skrev (4 minutter siden): Det var ikke Hagens beste øyeblikk (noe han har innrømmet) - men det gjaldt altså salg av Statoil. Statoil er (var) en av mange som utvinner olje på den norske sokkelen. Det er petroleumsbeskatningen fra dem som utvinner som sørger for de store inntektene til Norge, pr. tiden 78% (om den ikke er endret) Hva med dem som er i mot oljeutvinning og leting - MDG, Rødt, SV og Venstre? Takk. Jeg har blitt fortalt en litt annen versjon enn dette av det tidligere. 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Neptun1 skrev (3 minutter siden): Det var ikke Hagens beste øyeblikk (noe han har innrømmet) - men det gjaldt altså salg av Statoil. Statoil er (var) en av mange som utvinner olje på den norske sokkelen. Det er petroleumsbeskatningen fra dem som utvinner som sørger for de store inntektene til Norge, pr. tiden 78% (om den ikke er endret) Hva med dem som er i mot oljeutvinning og leting - MDG, Rødt, SV og Venstre? Det er fremdeles andre poeng som er mer aktuelle, og ikke minst egoistiske. Man må evne å se verden og ikke bare Norge for det første, i alle fall om man virkelig er bekymret for en mulig fremtid. Jeg er ikke det, men synes jo det er litt urettferdig at vi som har alt ikke klarer å innrømme noen andres goder... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Smule8o skrev (5 minutter siden): Det var vel ca 40 år siden? Og ingen av de som stood bak det forslaget har noe som helst de skulle ha sagt i dagens partiorganisasjon. Dagens regjering ga 1,5 milliarder til et batteridrevet luftslott for noen uker siden og kjører på for å bruke over 30 milliarder på flytende vindkraft som produserer ukjent mengder strøm når prisene allerede er lave. Av nyere dato Frp angrer på Acer-støtte Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden trn100 skrev (7 minutter siden): Carl I Hagen, Olje | - Jeg var ung og uerfaren Det er greit nok men dette der fra regjering den gangen: Topphemmelige samtaler på høgt nivå mellom Sverige og Norge skulle gjøre oss til ei industriell stormakt og Sverige til en oljenasjon. Noen mer vi ikke vet hva AP regjering har gjort? Åja, EØS avtalene.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden trn100 skrev (4 minutter siden): Av nyere dato Frp angrer på Acer-støtte AP sikret flertall i opposisjon. Men Acer er ikke farlig for oss, er kun et kontrollsystem. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Jarmo skrev (1 minutt siden): Det er greit nok men dette der fra regjering den gangen: Topphemmelige samtaler på høgt nivå mellom Sverige og Norge skulle gjøre oss til ei industriell stormakt og Sverige til en oljenasjon. Noen mer vi ikke vet hva AP regjering har gjort? Åja, EØS avtalene.. Du misforstår litt poenget mitt. Jeg sier ikke at FrP er særdeles dårlig men at at alle partier i Norge stort sett er det, og at enhver som opstår noe annet juger... Sånn kan det fort bli et samfunn som har det bedre enn det som fotjenes... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå