HasuUser Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Han har sagt mye rart på twitter. I en post ser han plutselig opp til wahabbisme Lenke til kommentar
Tastaturkriger Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) Boing_80 skrev (58 minutter siden): Vulgært språk er visstnok en dyd der i gården. Det er en hårfin balanse og vanskelig å forutsi når man er for rasistisk, og når man er akkurat rasistisk og kritisk nok til innvandring. Jeg tipper vurderingen er at Frp henter flere velgere fra innvandringsfiendlige hvite arbeiderklassemenn og tradisjonalister som er skeptisk til innvandring og frykter utvanning av norsk kultur, dvs den klassiske Senterparti-kristenkonservative velgeren, enn de taper til andre partier ved å tillate slike utsagn. Frp har ingen demokratisk kultur, så de kunne fint ha kastet ut flere av disse, men det er renkespill og ikke rasisme som avgjør utrenskningene i Frp. Jeg er ingen typisk Frepper, jeg er eksilvelger fra Liberalistene. Jeg er kynisk, egoistisk, anti-fellesskapet, og opptatt av økonomi og individualisme. Frp fant ut på 90-tallet at nordmenn er mer opptatt av innvandring enn økonomi, ikke opptatt av prinsipper og systemteori, nordmenn liker velferd, nordmenn tenker at "gratis" velferd er bra. Alle norske partier er sosialdemokratiske. Videre er ikke Frp i praksis så mye mer innvandringsfiendlige enn hva andre eksempelvis Ap er, men Frp har velgere som reagerer positivt på anti-venstreside-symbolsaker. Derfor er det viktig med slik retorikk, rent taktisk. Endret 17 timer siden av Tastaturkriger Lenke til kommentar
Smule8o Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Altså, om det som det som står sitert fra "tre afrikanske menn" der faktisk er noe de står inne for synes jeg det er langt mer sjokkerende enn hva Frp-nissen skriver om dem. Men det er kanskje rasistisk av meg å mene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå