aQlol Skrevet 26. november 2024 Del Skrevet 26. november 2024 Dette er mitt røropplegg under vasken. Jeg har demontert alt, det er ikke tett. Jeg har tatt slange rett i det svarte røret, ikke tett…. Men når jeg kobler alt sammen så bygger vannet seg opp å står nesten stille. Forslag? Lenke til kommentar
Bukken02 Skrevet 26. november 2024 Del Skrevet 26. november 2024 Tett vannlås kanskje ? Lenke til kommentar
aQlol Skrevet 26. november 2024 Forfatter Del Skrevet 26. november 2024 Bukken02 skrev (2 minutter siden): Tett vannlås kanskje ? Demontert alt, inkludert vannlåsen. Ikke tett ! Lenke til kommentar
En Gedi Skrevet 26. november 2024 Del Skrevet 26. november 2024 Bukken02 skrev (Akkurat nå): Tett vannlås kanskje ? Da er det som er over det svarte røret tett, det kan gå fra vannlåsen og ned til det svarte røret. Ville skrudd av de grå rørene forsiktig, løst vannlåsen og sjekket. Garantert at der sitter det en solid gugge Bare ha en bøtte under for det kan fort bli litt søl, og vær forsiktig med pakningene når du tar de av og setter det på igjen. Ta gjerne et bilde under demonteringen slik at du får det riktig på igjen. Så må du sjekke at det ikke lekker etterpå. En dråpe i minuttet over noen dager lager en solid vannlekasje. Lenke til kommentar
En Gedi Skrevet 26. november 2024 Del Skrevet 26. november 2024 aQlol skrev (1 minutt siden): Demontert alt, inkludert vannlåsen. Ikke tett ! Også den store hvite under selve metall vasken ? Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 30. november 2024 Del Skrevet 30. november 2024 Hvis det bygger seg opp i vasken kan det også være dårlig lufting. Kan forsøke og sette på et gren i hjørnet og en durgo-ventil så høyt som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå