Gjest 0f5ce...53e Skrevet i går, 19:19 Del Skrevet i går, 19:19 Maabren skrev (1 time siden): Er det virkelig mulig å være dritdårlig i senga? Ramler stadig ut av senga når man skal gjere seg lekker? Eller vikler seg inn i dyna og finner ikkje ut att? Ligge der som en «feltmadrass»,ikke vite når/«hva man skal gjøre», viser for lite initiativ,for blyg, kroppene samstemmer ikke,blir ikke tent på av den ene eller andre part, for aggresiv,for forsiktig etc ec Hvorfor blir en del dumpet etter de har sex første gang? Ikke kompatible? Den ene eller andre for passiv,usikker,gjør for lite ut av seg?!? Likte ikke det de opplevde and the list goes on…… Anonymous poster hash: 0f5ce...53e Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Det fører sjelden noe godt med seg å svømme i "stakkars meg" med hakk i EP plata. Gjentatt sutring over det samme vil nok bidra til det du ønsker å unngå. Walk it off. 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Gjest 0f5ce...53e skrev (4 timer siden): Hvorfor blir en del dumpet etter de har sex første gang Fordi det er endel som faktisk kun var ute etter sex, og når de har fått det de vil ha så stikker de videre til neste person... 3 1 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden 3 hours ago, Guest 0f5ce...53e said: Ligge der som en «feltmadrass»,ikke vite når/«hva man skal gjøre», viser for lite initiativ,for blyg, kroppene samstemmer ikke,blir ikke tent på av den ene eller andre part, for aggresiv,for forsiktig etc ec Hvorfor blir en del dumpet etter de har sex første gang? Ikke kompatible? Den ene eller andre for passiv,usikker,gjør for lite ut av seg?!? Likte ikke det de opplevde and the list goes on…… Anonymous poster hash: 0f5ce...53e Går det ann å glemme korleis sykle? Greit nok, alle tryner på sykkel ein eller fleire ganger i livet, men liker man å sykle... Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Maabren skrev (1 time siden): Går det ann å glemme korleis sykle? Greit nok, alle tryner på sykkel ein eller fleire ganger i livet, men liker man å sykle... «Teorien» står fortsatt ved lag om du presterer dårlig der er det ikke liv laga for relasjonen. Anonymous poster hash: 0f5ce...53e Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Gjest 0f5ce...53e skrev (12 timer siden): Ligge der som en «feltmadrass»,ikke vite når/«hva man skal gjøre», viser for lite initiativ,for blyg, kroppene samstemmer ikke,blir ikke tent på av den ene eller andre part, for aggresiv,for forsiktig etc ec Hvorfor blir en del dumpet etter de har sex første gang? Ikke kompatible? Den ene eller andre for passiv,usikker,gjør for lite ut av seg?!? Likte ikke det de opplevde and the list goes on…… Anonymous poster hash: 0f5ce...53e Å fokusere på alt som kan gå feil er ikke akkurat en optimal innstilling. Det gjelder på de fleste områder og ved de fleste utfordringer. Dette blir fort selvoppfyllende. Hvorfor ikke ha en litt mer positiv tilnærming ? 2 1 Lenke til kommentar
Dikedis Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Her er en artikkel fra Stavanger Aftenblad som passer bra til denne tråden: https://www.pressreader.com/norway/stavanger-aftenblad/20241028/281646785631881 Det kalles Kåkånomics, men jeg tror dette møtet heller skulle ha vært kalt Kåt-å-nomics. Eller kanskje Cock-o-nomics. Kommentarene til de to damene framstår da også som en smule cocky eller arrogante, synes jeg. Det minner om den mentaliteten jeg har skrevet om før: Det er ALDRI en selv eller venninnene som kanskje oppfører seg problemtisk; det er ALLTID mennenes feil. Det er klassisk narcissisme og prosjisering. Skal vi gjøre litt rangering av de to damene? Jeg vil si at hun i blått kanskje er en sjuer, mens hun andre ikke er mer enn en sekser, og da er jeg snill. Litt på kanten å skrive sånn? Ja, kanskje, men mange damer skravler om gutter og menn på slike og enda mye verre måter hele tiden, de bruker bare litt andre ord. Så kanskje de ikke bør bli sure, og heller bør ta det med et smil, hvis de får litt Tit for Tat. Eller Tat for Tit? 3 1 Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Vokteren skrev (2 timer siden): Å fokusere på alt som kan gå feil er ikke akkurat en optimal innstilling. Det gjelder på de fleste områder og ved de fleste utfordringer. Dette blir fort selvoppfyllende. Hvorfor ikke ha en litt mer positiv tilnærming ? Pga lite erfaring er jeg livredd for å gjøre feil,bli dømt. At de skal si ting der og da men som de ikke mener for så å dumpe rett etterpå. Anonymous poster hash: 0f5ce...53e Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden 3 hours ago, Dikedis said: Her er en artikkel fra Stavanger Aftenblad som passer bra til denne tråden: https://www.pressreader.com/norway/stavanger-aftenblad/20241028/281646785631881 Det kalles Kåkånomics, men jeg tror dette møtet heller skulle ha vært kalt Kåt-å-nomics. Eller kanskje Cock-o-nomics. Kommentarene til de to damene framstår da også som en smule cocky eller arrogante, synes jeg. Det minner om den mentaliteten jeg har skrevet om før: Det er ALDRI en selv eller venninnene som kanskje oppfører seg problemtisk; det er ALLTID mennenes feil. Det er klassisk narcissisme og prosjisering. Skal vi gjøre litt rangering av de to damene? Jeg vil si at hun i blått kanskje er en sjuer, mens hun andre ikke er mer enn en sekser, og da er jeg snill. Litt på kanten å skrive sånn? Ja, kanskje, men mange damer skravler om gutter og menn på slike og enda mye verre måter hele tiden, de bruker bare litt andre ord. Så kanskje de ikke bør bli sure, og heller bør ta det med et smil, hvis de får litt Tit for Tat. Eller Tat for Tit? Tatt på kornet. Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Gjest 0f5ce...53e skrev (2 timer siden): Pga lite erfaring er jeg livredd for å gjøre feil,bli dømt. At de skal si ting der og da men som de ikke mener for så å dumpe rett etterpå. Anonymous poster hash: 0f5ce...53e Prøving og feiling et lærdom og en forutsetning for å lykkes. 1 Lenke til kommentar
Gjest 33b23...e6f Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden On 29.11.2024 at 12:22 AM, Guest 0f5ce...53e said: Så til dere menn: Hadde dere avvist en potensiell dame om hun ikke hadde hatt sex på mange år? Kan være man er drittdårlig i senga og det er vel dumpegrunnlag🙈 Kort sagt: Nei Langt svar: For meg har det i alle fall ingenting å si. Vi har alle vår historie. Jeg har gått uten kos og sex et par ganger i 5-6 år - sist gang MENS jeg var gift... (skulle skilt meg lenge før det ble sånn, men). Første gang etter så lang tid var ikke allverdens vellykket, men så lenge man er villig til å gi, og evt ikke bare få, så har det ikke så mye å si. Og for meg betyr kos også veldig mye, og det er jo bare avslappende for begge. Anonymous poster hash: 33b23...e6f Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Gjest 33b23...e6f skrev (2 timer siden): Kort sagt: Nei Langt svar: For meg har det i alle fall ingenting å si. Vi har alle vår historie. Jeg har gått uten kos og sex et par ganger i 5-6 år - sist gang MENS jeg var gift... (skulle skilt meg lenge før det ble sånn, men). Første gang etter så lang tid var ikke allverdens vellykket, men så lenge man er villig til å gi, og evt ikke bare få, så har det ikke så mye å si. Og for meg betyr kos også veldig mye, og det er jo bare avslappende for begge. Anonymous poster hash: 33b23...e6f Godt sagt. Det er kun på overflaten og i drømmeverdenen alt ser perfekt ut. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå