Gjest 0f5ce...53e Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Vokteren skrev (29 minutter siden): Du beskriver utfordringen din selv, nemlig at datingmarkedet skremmer. Den holdningen deler du med mange som har brent seg eller har kommet over alderen hvor hormonene flommer. Disse skjuler seg gjerne bak «lykkelige» fasader med selvrealisering og materialisme som kamuflasje. I min verden er forventning om sex på første date et klart rødt lys hvis man er ute etter et lengre forhold. God sex er avhengig at man kjenner hverandre godt og at begge har gått inn i forholdet med ærlige og relativt like forventninger. Men man må jo velge det ene eller andre da. Jeg har vært veldig lenge uten sex og nærhet og ønsker det sterkt. Kan sikkert få det uten noe mer enn det. Har aldri sex på første date med noen for et potensielt langvarig forhold. Møter alltid folk utenfor huset de første gangene. Men vet ikke hvor lang tid det kan ta før man får til forhold. Månedene og år går fort. Anonymous poster hash: 0f5ce...53e Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Vokteren skrev (38 minutter siden): Du beskriver utfordringen din selv, nemlig at datingmarkedet skremmer. Den holdningen deler du med mange som har brent seg eller har kommet over alderen hvor hormonene flommer. Disse skjuler seg gjerne bak «lykkelige» fasader med selvrealisering og materialisme som kamuflasje. I min verden er forventning om sex på første date et klart rødt lys hvis man er ute etter et lengre forhold. God sex er avhengig at man kjenner hverandre godt og at begge har gått inn i forholdet med ærlige og relativt like forventninger. Tror du kanskje misforstod her forresten? Mente ikke at selve datingmarkedet skremmer. Det har vært vanskelig å kommet på date siste tiden men jeg mente at når det kommer til intimiteten og hvordan man “ter seg” der etter så lang tid uten. Gjør det kleint for seg og eller den andre,blir keitete og rart fordi det virker som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre osv pga lenge uten. At den andre kan bli skremt og evt dumpe deg fordi du ikke lever opp til forventninger osv. Ingen er perfekte altså men ja… Anonymous poster hash: 0f5ce...53e Lenke til kommentar
Gjest c2577...181 Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden 14 minutes ago, Guest 0f5ce...53e said: Hva er det jeg motsier? Og ut fra det drar du at jeg har lidelset? Hvilke lidelser sikter du til? Asperger eller autisme? Har tatt tester for disse flere ganger og skårer lavt hver gang. Personlighetsforstyrrelse? Overhodet ikke. Er det ikke lett å hive om seg at om folk ikke svarer som dere ønsker så har de en lidelse? Jøye meg og verre. Typisk kvinneguiden-oppførsel! Der hiver de om seg med diagnoser til folk over en lav sko. Anonymous poster hash: 0f5ce...53e Jeg tipper det handler om hvordan du reagerer så kraftig på helt basale og velmenende råd. Anonymous poster hash: c2577...181 Lenke til kommentar
Vokteren Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Gjest 0f5ce...53e skrev (2 timer siden): Tror du kanskje misforstod her forresten? Mente ikke at selve datingmarkedet skremmer. Det har vært vanskelig å kommet på date siste tiden men jeg mente at når det kommer til intimiteten og hvordan man “ter seg” der etter så lang tid uten. Gjør det kleint for seg og eller den andre,blir keitete og rart fordi det virker som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre osv pga lenge uten. At den andre kan bli skremt og evt dumpe deg fordi du ikke lever opp til forventninger osv. Ingen er perfekte altså men ja… Anonymous poster hash: 0f5ce...53e Etter noen dater med dyptpløyende diskusjoner og «lodding» av gjensidige interesser er det kanskje klart for å gå lenger. Men det er nok fortsatt ikke tid for det mest raffinerte og tøylesløse. Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Vokteren skrev (17 minutter siden): Etter noen dater med dyptpløyende diskusjoner og «lodding» av gjensidige interesser er det kanskje klart for å gå lenger. Men det er nok fortsatt ikke tid for det mest raffinerte og tøylesløse. Ikke hvis man møtes kun for hygge🙄 Anonymous poster hash: 0f5ce...53e Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Gjest 0f5ce...53e skrev (På 27.11.2024 den 8:19 AM): Om når du minst venter det aldri skjer da? Er ikke veldig ung lengre og årene går fort. Hva mener du med den andre grubler over dating? Det er ikke mye som skjer rundt her. Er ikke Oslo omegn. Anonymous poster hash: 0f5ce...53e Hvor gammel er du? Kanskje du bør flytte et sted der det er flere folk og fritidstilbud? Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Markiii skrev (1 time siden): Hvor gammel er du? Kanskje du bør flytte et sted der det er flere folk og fritidstilbud? Passert 40. Vet ikke om jeg har så lyst å flytte langt og til en by igjen i denne alderen. Gjorde det når jeg var student. I nærmeste by er det kjempedyrt å leie. Anonymous poster hash: 0f5ce...53e Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Det som er frustrerende er at det ofte er helt stille. Ingen potensielle i sikte. Får ofte,de gangene jeg får matcher,fra folk som bor langt borte og ingen skriver og det er lite vits når det er på andre siden av landet. Så det gjør en får litt panikk. Har så lyst å møte noen og at det kan gå noen vei. Sist var i sommer. Flere som bodde langt borte og jeg avslutta for det gikk ingen vei. Og en annen lokal en som var mer interessert enn meg og jeg var ikke giret da han ikke var min smak når det kom til stykket. Er bare så lei av at dette er det jeg “får”. Derfor livredd for at det aldri blir intimitet igjen. Mange år har gått uten😩 Så til dere menn: Hadde dere avvist en potensiell dame om hun ikke hadde hatt sex på mange år? Kan være man er drittdårlig i senga og det er vel dumpegrunnlag🙈 Anonymous poster hash: 0f5ce...53e Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Gjest 0f5ce...53e skrev (22 minutter siden): Hadde dere avvist en potensiell dame om hun ikke hadde hatt sex på mange år? Kan være man er drittdårlig i senga og det er vel dumpegrunnlag🙈 Kan kun svare for min egen del, nei.. 😅 Om kjemi stemmer utenfor senga, og man trives sammen så spiller det liten rolle. Blir bedre jo bedre man blir kjent med hverandre uansett. 👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå