Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lurer på om det noen gang blir intimitet med det motsatte kjønn igjen..

Gjest 0f5ce...53e

Anbefalte innlegg

Gjest 0f5ce...53e
Gjest 1cfc1...21a skrev (1 time siden):

Rare greier, mitt inntrykk er at det er du som er besserwisseren i denne tråden. Jeg tar feil i at det å være attraktiv gjør det lettere i å finne partner? Jeg sier ikke at det er noen garanti. Og jeg sier ikke at ikke-attraktive aldri kan finne en partner. Det er forskjell på absolutter og trender. Det er ikke komplisert eller omdiskutert overhodet dette her.

Og nei vi er absolutt ikke berettiget noe som helst. Vi kan velge å gjøre vårt beste og jobbe mot våre mål. Men vi bestemmer ikke over andre eller annet enn oss selv. Hvor mye vi har kontroll over er definitivt omdiskuert og de 90%ene drar du ut av løse luften fordi du ønsker at det skal være sånn.

Du er både pen og har draget men er likevel aleine. Og du er rask til å skyte ned alle som ønsker å hjelpe..

Anonymous poster hash: 1cfc1...21a

Du som er jævlig negativ her. Ikke kall det realistisk for det er det overhodet ikke. Snakk for deg selv om berettighet i ditt liv. Jeg er berettiget til det jeg vil. 
Selvsagt kan vi ikke tvinge andre til å gjøre noe de ikke vil. Alle har fri vilje. Men selvsagt kan alle finne noen om de går inn for det og det selvsagt er gjensidig.  Disse 90% kan du google selv,ikke noe jeg har diktet opp. Alvorlig talt. Livet er hva som skjer gjennom dine valg/beslutninger osv og ~hvordan~ du reagerer/forholder deg til det. Er ikke slik at livet bare skjer hele tiden uten at du har noe du skulle sagt eller gjort. Jeg trodde lenge det selv men fant heldigvis ut at jeg styrer mye av det som skjer/ikke skjer,selv. 

Jeg sa jeg er almindelig. Og ja jeg hadde som nevnt beilere som sto i kø fra jeg var 18 år og begynte å dra ut på utelivet og til langt ut i 20-åra. Senere også men ikke så mye som den gang. Jeg har ikke vært ute på «livet» skikkelig på 9-10 år og da blir det ikke mye beilere utenom mye forskjellig dritt og et par få gull blant gråstein,på datingappene. Så ja det er svaret på det. 

Anonymous poster hash: 0f5ce...53e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 0f5ce...53e
leticia skrev (53 minutter siden):

Dette er mitt inntrykk også.

Dette er typisk med tråder med lignende problemstilling. Mye sutring og lite handling. Velmente råd blir glatt avfeid i stedet for å være åpen for å prøve noe nytt. Gjerne kombinert med en holdning om at forhold er noe man har "krav" på.

Spar meg dine dumme kommentarer! Du er også i slike tråder bare for å provosere. Men du har all rett på forhold og barn og er kjempelykkelig i et 20 år langt forhold ikke sant?!? Sitte på sin høye hest å gå under huden på folk er dagens høydepunkt eller😉 Hjelpes med slike som deg. Mange har ikke krav på et forhold men du har sant siden du har vært i det i årevis🙄 

Velmente råd om å ikke bry seg om kjærligheten og fokusere på alt annet,men sånne som deg skal få det servert på sølvfat?! Du fortjener det men ikke andre som sårt ønsker det? Hvorfor er det en selvfølge for deg men ikke andre? Apropo berettighet,hvorfor er du mer berettiget enn andre? Er det er velment råd å ikke bry seg om kjærligheten når mange sårt ønsker det? Latterlig utspill!

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e skrev (29 minutter siden):

Spar meg dine dumme kommentarer! Du er også i slike tråder bare for å provosere. Men du har all rett på forhold og barn og er kjempelykkelig i et 20 år langt forhold ikke sant?!? Sitte på sin høye hest å gå under huden på folk er dagens høydepunkt eller😉 Hjelpes med slike som deg. Mange har ikke krav på et forhold men du har sant siden du har vært i det i årevis🙄 

Velmente råd om å ikke bry seg om kjærligheten og fokusere på alt annet,men sånne som deg skal få det servert på sølvfat?! Du fortjener det men ikke andre som sårt ønsker det? Hvorfor er det en selvfølge for deg men ikke andre? Apropo berettighet,hvorfor er du mer berettiget enn andre? Er det er velment råd å ikke bry seg om kjærligheten når mange sårt ønsker det? Latterlig utspill!

Kan du ikke heller bare fortsette å skrive i noen av de andre trådene du har lagt ut tidligere om samme tema.

Ingen har krav på forhold. INGEN

Og nei, jeg er ikke i slike tråder for å provosere. Jeg syns det er viktig at folk tar tak i eget liv. Det er ingen andre som gjør det for en.

Sagt på en annen måte, jeg er like lei av folk som klager på eget liv men som ikke gidder å gjøre tiltak, som du er av at folk sier man kan leve lykkelig som enslig hvis man fyller livet med aktiviteter.

Jeg ser mange (muligens alle) i denne tråden her som prøver å hjelpe deg. Men man kan ikke hjelpes før man selv er villig til å ta imot hjelp.

Endret av leticia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e skrev (15 minutter siden):

Det var da voldsomt til forsvarstale mot et innlegg som forsøker å sette ting i perspektiv eller som forsøker en for deg uvant tilnærming. 
Et varig forhold krever kompromisser og litt ydmykhet

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e
leticia skrev (18 minutter siden):

Kan du ikke heller bare fortsette å skrive i noen av de andre trådene du har lagt ut tidligere om samme tema.

Ingen har krav på forhold. INGEN

Finn deg noen andre å plage. Vi har krav på det vi ønsker om motsatte part er villig og det er gjensidig!

End of discussion!!

Du er perfekt du er du ikke,alt går på skinner og kun medgang i livet🙄

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e
Vokteren skrev (5 minutter siden):

Det var da voldsomt til forsvarstale mot et innlegg som forsøker å sette ting i perspektiv eller som forsøker en for deg uvant tilnærming. 
Et varig forhold krever kompromisser og litt ydmykhet

Ja ingen skal fortelle meg bare gi opp,kjærlighet er ikke for alle så aksepter det. Aldri om jeg gir opp og aksepterer dette. Derfor blir jeg opptrekt og går i forsvar. Sannheten svir kan noen kommentere. 

Selvsagt må det være gjensidig,kjemi og begge villig til å ville satse på et forhold. Og ydmykhet som du nevner. 

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e skrev (3 minutter siden):

Ja ingen skal fortelle meg bare gi opp,kjærlighet er ikke for alle så aksepter det. Aldri om jeg gir opp og aksepterer dette. Derfor blir jeg opptrekt og går i forsvar. Sannheten svir kan noen kommentere. 

Selvsagt må det være gjensidig,kjemi og begge villig til å ville satse på et forhold. Og ydmykhet som du nevner. 

Stiller du for høye/urealistiske krav ? 
Er du trygg nok på deg selv til å tørre å ta initiativ ?
Som nevnt tidligere i tråden finnes det mange arenaer hvor folk treffes og blir kjent.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e skrev (15 timer siden):

Vi har krav på det vi ønsker om motsatte part er villig og det er gjensidig!

Virker som du blander "drømmer, håp og ønsker" her med "krav og fortjener". Det er det som det reageres på her fra meg og andre. At du tenker du har krav på kjærlighet.

Krav forbinder jeg mer med juss, at man har krav på erstatning hvis man blir skadet i en ulykke, krav på økonomiske ytelser fra NAV o.l. Men krav på kjærlighet, nei, det er det ingen som har. Man kan håpe på, ønske og drømme om å bli elsket. Men man kan ikke kreve dette fra noen andre. 

Villighet og gjensidighet fra en annen betyr fremdeles ikke at dette er noe man har krav på. Kjærligheten må fortjenes og jobbes med hele tiden. 

Du er perfekt du er du ikke,alt går på skinner og kun medgang i livet🙄

Joda klart jeg er perfekt på alle måter, kun opplevd medgang, skikkelig gullhår i rassen. (ihvertfall ifølge deg). IRONI

Livet er urettferdig, sånn er det bare. Det er hva man velger å gjøre med de ressursene man har som er viktig. Og hvis du syns at jeg er en plage, så mener jeg at du har fremdeles mer å jobbe med. Jeg og resten i tråden her prøver å hjelpe deg. Men det virker ikke som du ønsker å bli hjulpet. Det blir for mange passive agressive svar, og faktisk direkte angrep på de som svarer. 

Jeg kan godt slutte å skrive i tråden hvis det er det du ønsker. Men kanskje du kan la være å opprette en ny en om en måneds tid. Kom heller tilbake og fortell oss om ting du faktisk har prøvd ut for å gjøre livet lettere. Om det har hjulpet eller ikke :) 

Klem ❤️ 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e
leticia skrev (1 time siden):

Virker som du blander "drømmer, håp og ønsker" her med "krav og fortjener". Det er det som det reageres på her fra meg og andre. At du tenker du har krav på kjærlighet.

Krav forbinder jeg mer med juss, at man har krav på erstatning hvis man blir skadet i en ulykke, krav på økonomiske ytelser fra NAV o.l. Men krav på kjærlighet, nei, det er det ingen som har. Man kan håpe på, ønske og drømme om å bli elsket. Men man kan ikke kreve dette fra noen andre. 

Villighet og gjensidighet fra en annen betyr fremdeles ikke at dette er noe man har krav på. Kjærligheten må fortjenes og jobbes med hele tiden. 

Joda klart jeg er perfekt på alle måter, kun opplevd medgang, skikkelig gullhår i rassen. (ihvertfall ifølge deg). IRONI

Livet er urettferdig, sånn er det bare. Det er hva man velger å gjøre med de ressursene man har som er viktig. Og hvis du syns at jeg er en plage, så mener jeg at du har fremdeles mer å jobbe med. Jeg og resten i tråden her prøver å hjelpe deg. Men det virker ikke som du ønsker å bli hjulpet. Det blir for mange passive agressive svar, og faktisk direkte angrep på de som svarer. 

Jeg kan godt slutte å skrive i tråden hvis det er det du ønsker. Men kanskje du kan la være å opprette en ny en om en måneds tid. Kom heller tilbake og fortell oss om ting du faktisk har prøvd ut for å gjøre livet lettere. Om det har hjulpet eller ikke :) 

Klem ❤️ 

Er nok passiv aggresiv til tider ja. Jeg nekter å jatte med på ting jeg er uenig i. Det går ikke på å ikke ville ta i mot råd fra folk. Er åpen for forslag som var poenget med denne tråden. Jeg er åpen for å prøve nye arenaer osv selv om det ikke er mye å skryte av rundt her,men skal oppsøke litt mer å se. 

Jeg lar meg IKKE pille på nesen og bare aksepterer at «sånn ble livet». Aldri i vide verden! Jeg tenkte i slike baner for el del år siden men ikke etter å ha lest mye bøker sidte fem-seks årene og sett mye på youtube og andre plasser om hvordan vi som mennesker selv kan endre på ting. 

«Livet er urettfedig,sånn er det bare». Ja det er trist med de som blir drept,krig,sult,folk som får kreft eller andre sykdommer og går bort pga det. Men jeg aksepteree faktisk ikke at livet er urettferdig ellers når man kan gjøre noe med det. Det er alltid håp. Og det å ha en positiv innstilling selv om man blir avvist og eller har motgang,hjelper alltid. Du vil se en endring og fremgang. Men om mam bare ser negativt og «nei livet styrer meg og må bare akseptere at det og det ikke er for meg og sånn er det». Nei!!!! Vi kan gjøre noe med det. Og da også være åpen om å prøve nye når det vi gjorde i lang tid ikke fungerte. 
Vi er programmerte til å tenke negativt fra flere generasjoner tilbake. Mye bra kan skje om vi tenker positivt og gjør endringer deretter.

Det kan ikk være et velment råd å si at er det verdt å prøve mer,mange finner ikke kjærligheten osv.Finn andre gleder i livet osv. Helt uakseptabelt å innfinne seg med noe slikt. Aldri! 

Lenke til kommentar

Er nok passiv aggresiv til tider ja. Jeg nekter å jatte med på ting jeg er uenig i. Det går ikke på å ikke ville ta i mot råd fra folk. Er åpen for forslag som var poenget med denne tråden. Jeg er åpen for å prøve nye arenaer osv selv om det ikke er mye å skryte av rundt her,men skal oppsøke litt mer å se. 

Jeg lar meg IKKE pille på nesen og bare aksepterer at «sånn ble livet». Aldri i vide verden! Jeg tenkte i slike baner for el del år siden men ikke etter å ha lest mye bøker sidte fem-seks årene og sett mye på youtube og andre plasser om hvordan vi som mennesker selv kan endre på ting. 

«Livet er urettfedig,sånn er det bare». Ja det er trist med de som blir drept,krig,sult,folk som får kreft eller andre sykdommer og går bort pga det. Men jeg aksepteree faktisk ikke at livet er urettferdig ellers når man kan gjøre noe med det. Det er alltid håp. Og det å ha en positiv innstilling selv om man blir avvist og eller har motgang,hjelper alltid. Du vil se en endring og fremgang. Men om mam bare ser negativt og «nei livet styrer meg og må bare akseptere at det og det ikke er for meg og sånn er det». Nei!!!! Vi kan gjøre noe med det. Og da også være åpen om å prøve nye når det vi gjorde i lang tid ikke fungerte. 
Vi er programmerte til å tenke negativt fra flere generasjoner tilbake. Mye bra kan skje om vi tenker positivt og gjør endringer deretter.

Det kan ikk være et velment råd å si at er det verdt å prøve mer,mange finner ikke kjærligheten osv.Finn andre gleder i livet osv. Helt uakseptabelt å innfinne seg med noe slikt. Aldri! 

Jeg er enig med deg i at man ikke bare skal hva skal jeg si, "legge seg ned" og bare godta ting man selv kan endre. Og jeg er enig med deg i at så lenge det er liv så er det håp. 

Jeg er ikke en av de som sa at du bare må godta å være singel. Men jeg er likevel en av de du gikk hardest ut mot. Jeg ga deg en forklaring på at det alltid har vært single, at alle ikke finner noen. Noe av årsaken er at det fødes mer av et kjønn enn det andre.  Det betyr ikke at jeg mener at du skal slutte å lete, slutte å håpe. Tvert om. Men jeg er av den oppfatningen av at man kan prøve for hardt. Letingen må ikke bli altoppslukende slik at man glemmer å leve livet mens man leter / venter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e
leticia skrev (1 time siden):

Jeg er enig med deg i at man ikke bare skal hva skal jeg si, "legge seg ned" og bare godta ting man selv kan endre. Og jeg er enig med deg i at så lenge det er liv så er det håp. 

Jeg er ikke en av de som sa at du bare må godta å være singel. Men jeg er likevel en av de du gikk hardest ut mot. Jeg ga deg en forklaring på at det alltid har vært single, at alle ikke finner noen. Noe av årsaken er at det fødes mer av et kjønn enn det andre.  Det betyr ikke at jeg mener at du skal slutte å lete, slutte å håpe. Tvert om. Men jeg er av den oppfatningen av at man kan prøve for hardt. Letingen må ikke bli altoppslukende slik at man glemmer å leve livet mens man leter / venter. 

Du har rett. Beklager at jeg tok det mest ut over deg. Det var egentlig ment mest til den anonyme brukeren som foreslo at man skulle slutte å gjøre noe. Det var provoserende. Beklager at jeg glefset til deg🙈🫶

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e skrev (Akkurat nå):

Du har rett. Beklager at jeg tok det mest ut over deg. Det var egentlig ment mest til den anonyme brukeren som foreslo at man skulle slutte å gjøre noe. Det var provoserende. Beklager at jeg glefset til deg🙈🫶

Det går fint. Beklagelse akseptert :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 6e57d...631

Hva er egentlig poenget med tråden? Altså det egentlige poenget?
Du virker jo oppegående nok til å innse at svar her inne vil ikke ha noen påvirkning på verken deg eller hverdagen din?

Om det du spør om er faktisk " blir det noen gang intimitet med det motsatte kjønn igjen" ? 
Tja hva vet vel vi? Kanskje du bør prøve intimitet med det samme kjønn?

Om du er kvinne i dag og vil ha intimitet så er det bare å logge inn, si du vil ha P**k så får du det innen kort tid.
Vil du ha noe dypt og meningsfullt skal det litt mer til.
Letteste er å se etter mennesker med samme interesser som deg selv. 
Så jag dine interesser og se om du finner noen i samme havn og ta det deretter.

Det hjelper ikke se på youtube videoer som er laget kun for å få deg til å høre på det du vil høre, ikke hva du trenger å høre.
Eller lese bøker som gjør akkurat det samme.

Oppskriften på å kunne være med andre mennesker på generell basis er "enkel"
Du trenger like doser med:
- Ydmykhet
- Tålmodighet
- Empati
- Sympati
- Humor
- Respekt
- Lojalitet
Har du disse ingrediensene klarer du deg veldig fint i enhver situasjon, om det skal bygges på videre så kommer det litt mer til på lista, men det er jo opp til hver enkelt.

Dog skal jeg si noe kun basert på svarene dine her vil jeg si at du mangler samtlige av det over, men nå ser jo jeg kun deg i en variant som skriver på nett, ikke deg hvordan du er rundt andre ellers.

Happy baking!

Anonymous poster hash: 6e57d...631

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e
Gjest 6e57d...631 skrev (1 time siden):

Du virker jo oppegående nok til å innse at svar her inne vil ikke ha noen påvirkning på verken deg eller hverdagen din?

Om det du spør om er faktisk " blir det noen gang intimitet med det motsatte kjønn igjen" ? 

Om du er kvinne i dag og vil ha intimitet så er det bare å logge inn, si du vil ha P**k så får du det innen kort tid.

Det hjelper ikke se på youtube videoer som er laget kun for å få deg til å høre på det du vil høre, ikke hva du trenger å høre.

- Ydmykhet
- Tålmodighet
- Empati
- Sympati
- Humor
- Respekt
- Lojalitet
Har du disse ingrediensene klarer du deg veldig fint i enhver situasjon, om det skal bygges på videre så kommer det litt mer til på lista, men det er jo opp til hver enkelt.

Dog skal jeg si noe kun basert på svarene dine her vil jeg si at du mangler samtlige av det over, men nå ser jo jeg kun deg i en variant som skriver på nett, ikke deg hvordan du er rundt andre ellers.

Happy baking!

For du har fasitsvaret på hva som er riktig eller galt. Spar meg!  Herregud alt som er på youtube og i bøker er feil. Ok orakel og du som har de rette svarene for alle i denne verdenen. Gud hjelpes meg!🙄🫠

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e
Gjest 6e57d...631 skrev (1 time siden):

- Ydmykhet
- Tålmodighet
- Empati
- Sympati
- Humor
- Respekt
- Lojalitet

Happy baking!

Og nei jeg får ikke sex lett. Har blitt lurt og holdt for narr av flere,gamle bekjente som f.eks bare brukte meg som underholdning eller for å kose med seg selv. De er fjernet og aldri mer. Har selvrespekt! Tidligere blitt stood up når jeg skulle møte noem for kun “pleasure”. 
Jeg er ikke stygg men ingen modell heller. Helt normal. Men jeg har vært lenge uten sex så føler meg uerfaren og kan sikkert fremstå usikker. Er ikke usikker på meg selv. Ganske trygg i meg selv men det har vært så lenge siden at man vet ikke helt hvordan man skal te seg på det området. Det skremmer meg litt. 

Lenke til kommentar
Gjest 6e57d...631
Gjest 0f5ce...53e skrev (21 minutter siden):

Og nei jeg får ikke sex lett. Har blitt lurt og holdt for narr av flere,gamle bekjente som f.eks bare brukte meg som underholdning eller for å kose med seg selv. De er fjernet og aldri mer. Har selvrespekt! Tidligere blitt stood up når jeg skulle møte noem for kun “pleasure”. 
Jeg er ikke stygg men ingen modell heller. Helt normal. Men jeg har vært lenge uten sex så føler meg uerfaren og kan sikkert fremstå usikker. Er ikke usikker på meg selv. Ganske trygg i meg selv men det har vært så lenge siden at man vet ikke helt hvordan man skal te seg på det området. Det skremmer meg litt. 

Har aldri sagt at noe er rett eller galt, da misforstår du.
Litt av poenget skinner jo også enda sterkere på at du skal ikke ta alt på youtube og stole blindt på det slik du muligens gjør.
Det er åpenbart at du gjør en oppfatning og kjører 100% den veien uten å engang prøve å forstå hva som blir skrevet /sagt.
Vær heller nysgjerrig og spør spørsmål hvis du er usikker på hva som er ment, kontra å anta og som du viser gang på gang, g misforstår

Om du "lider" av diverse lidelser er uansett profesjonell hjelp første steg å ta for å gjøre seg selv bedre forstått.

Det som ikke hjelper er å motsi seg selv i en og samme post. Noe du gjør relativt ofte.

Ha en fortsatt fin dag og håper du finner ut av det som trøbler deg. Du har fått mer enn nok respons så resten er opp til deg.

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e skrev (32 minutter siden):

Du beskriver utfordringen din selv, nemlig at datingmarkedet skremmer.
Den holdningen deler du med mange som har brent seg eller har kommet over alderen hvor hormonene flommer.
Disse skjuler seg gjerne bak «lykkelige» fasader med selvrealisering og materialisme som kamuflasje.

I min verden er forventning om sex på første date et klart rødt lys hvis man er ute etter et lengre forhold.
God sex er avhengig at man kjenner hverandre godt og at begge har gått inn i forholdet med ærlige og relativt like forventninger.

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e
Gjest 6e57d...631 skrev (35 minutter siden):

Har aldri sagt at noe er rett eller galt, da misforstår du.
Litt av poenget skinner jo også enda sterkere på at du skal ikke ta alt på youtube og stole blindt på det slik du muligens gjør.
Det er åpenbart at du gjør en oppfatning og kjører 100% den veien uten å engang prøve å forstå hva som blir skrevet /sagt.
Vær heller nysgjerrig og spør spørsmål hvis du er usikker på hva som er ment, kontra å anta og som du viser gang på gang, g misforstår

Om du "lider" av diverse lidelser er uansett profesjonell hjelp første steg å ta for å gjøre seg selv bedre forstått.

Det som ikke hjelper er å motsi seg selv i en og samme post. Noe du gjør relativt ofte.

Ha en fortsatt fin dag og håper du finner ut av det som trøbler deg. Du har fått mer enn nok respons så resten er opp til deg.

Hva er det jeg motsier?

Og ut fra det drar du at jeg har lidelset? Hvilke lidelser sikter du til? Asperger eller autisme? Har tatt tester for disse flere ganger og skårer lavt hver gang. Personlighetsforstyrrelse? Overhodet ikke.

Er det ikke lett å hive om seg at om folk ikke svarer som dere ønsker så har de en lidelse? Jøye meg og verre. Typisk kvinneguiden-oppførsel! Der hiver de om seg med diagnoser til folk over en lav sko. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...