Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lurer på om det noen gang blir intimitet med det motsatte kjønn igjen..

Gjest 0f5ce...53e

Anbefalte innlegg

Gjest 1cfc1...21a

Er det verdt det da? Hva med å droppe det jaget og heller jobbe med å finne glede eller mening i andre ting? Jeg har alltid følt og tenkt og trodd at å finne noen er noe som skjer "organisk", og ikke fremprovosert. Livet må være mer enn akkurat den ene tingen. Man skal helst ha det bra med seg selv og sitt. Det er ikke gitt at alle finner en partner. Flere og flere gjør det vel ikke. De mest attraktive bytter seg i mellom, mens resten blir sortert bort. Men hvis du trives i livet ellers så er det ikke så krise å være singel. Hvis alt dreier seg om å finne noen så er det gjerne noe annet som mangler. Noen gleder og noen interesser og noen gode venner. 

Hva er det egentlig du føler du mangler? Er det en livspartner, er det å få barn, er det forelskelse, er det intimitet, er det noe å fylle dagene med, er noen som gir deg støtte og glede?

Intimitet for intimiteten sin skyld kan løses every night of the week, såfremt man er dame.

Anonymous poster hash: 1cfc1...21a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 0f5ce...53e skrev (44 minutter siden):

Om når du minst venter det aldri skjer da? Er ikke veldig ung lengre og årene går fort. 
Hva mener du med den andre grubler over dating? 
Det er ikke mye som skjer rundt her. Er ikke Oslo omegn. 

Anonymous poster hash: 0f5ce...53e

Ta det med ro frøken, ikke miste troen haha. Det jeg mener er at om du deltar på sosiale greier med intensjon av å finne en kjæreste, så kan dette merkes av andre. Og det er ikke bra. Jeg mener at det er best å bare leve et godt liv med seg selv uten å dommedagstenke over dating, og så plutselig så kan det hende at du på en naturlig måte, kommer i dialog med noen du kan utvikle noe med. Kall det "skjebnen" om du vil. Det høres naivt ut, men det var dette som funket for meg før jeg ble aromantisk haha

Lykke til! 🫵

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e
Gjest 1cfc1...21a skrev (1 time siden):

Er det verdt det da? Hva med å droppe det jaget og heller jobbe med å finne glede eller mening i andre ting? Jeg har alltid følt og tenkt og trodd at å finne noen er noe som skjer "organisk", og ikke fremprovosert. Livet må være mer enn akkurat den ene tingen. Man skal helst ha det bra med seg selv og sitt. Det er ikke gitt at alle finner en partner. Flere og flere gjør det vel ikke. De mest attraktive bytter seg i mellom, mens resten blir sortert bort. Men hvis du trives i livet ellers så er det ikke så krise å være singel. Hvis alt dreier seg om å finne noen så er det gjerne noe annet som mangler. Noen gleder og noen interesser og noen gode venner. 

Hva er det egentlig du føler du mangler? Er det en livspartner, er det å få barn, er det forelskelse, er det intimitet, er det noe å fylle dagene med, er noen som gir deg støtte og glede?

Intimitet for intimiteten sin skyld kan løses every night of the week, såfremt man er dame.

Veldig negativ innstilling. Jeg vil ha en partner å dele livet med. Alt som hører med det. Drittlei av å høre finn glede i andre ting. 🙄 

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e
Martelè skrev (46 minutter siden):

Ta det med ro frøken, ikke miste troen haha. Det jeg mener er at om du deltar på sosiale greier med intensjon av å finne en kjæreste, så kan dette merkes av andre. Og det er ikke bra. Jeg mener at det er best å bare leve et godt liv med seg selv uten å dommedagstenke over dating, og så plutselig så kan det hende at du på en naturlig måte, kommer i dialog med noen du kan utvikle noe med. Kall det "skjebnen" om du vil. Det høres naivt ut, men det var dette som funket for meg før jeg ble aromantisk haha

Lykke til! 🫵

Men hva med de som går fra forhold til forhold da og alltid får det til? Og får forhold fra datingapper osv. 
Jeg har slitt med kjærlighetslivet nesten hele mitt liv. Jeg nekter å akseptere at romantisk kjærlighet ikke er for meg. «Skjebnen» kan ta årevis eller aldri skje. Hvorfor skal man ikke få til kjærligheten selv om man ønsker/leter etter den? Hvorfor virker det for en del folk?0

Lenke til kommentar
Gjest c9c6b...957

Det er bestandig håp. Jeg er selv snart 60 år. Men  etter at forrige forhold gikk i vasken, hadde jeg egentlig forsonet meg med at kjærlighetslivet var over, og at jeg kom til å bli alene. Men så prøvde jeg Facebook dating, for første gang. Kom etterhvert i kontakt med en hyggelig dame, som bodde rundt 70 mil fra meg. Vi hadde en utrolig god kjemi, og avtalte et møte. Nå er vi stormforelsket, og planlegger å flytte sammen 🥰

Anonymous poster hash: c9c6b...957

Lenke til kommentar
Gjest 1cfc1...21a
Gjest 0f5ce...53e skrev (18 minutter siden):

Veldig negativ innstilling. Jeg vil ha en partner å dele livet med. Alt som hører med det. Drittlei av å høre finn glede i andre ting. 🙄 

Kan hende det er mer en virkelighetsorientert innstilling heller enn negativ. Den holdningen om at gode råd og livserfaring er negativt og uønsket tror jeg ikke hjelper. Når det man har prøvd over tid ikke funker og man ikke er lykkelig så kan det være lurt å prøve noe annet. Eller så kan man fortsette med det samme og kalle alle andre for negative 🤷 hva om du aldri finner den personen? Er det en tanke du våger å tenke? Du må jo leve livet likevel.

Lenke til kommentar
panzerwolf skrev (4 timer siden):

Jeg slenger meg på dette jeg, TS, selv om du avfeide det. Særlig aktiviteter (herunder turgrupper).

Det er viktig med flere kontaktflater basert på noe felles. Trenger ikke å være i nærområdet heller. Miljøer innen selvforsvar, historie, Røde Kors, musikk osv har gjerne samlinger/arrangementer gjennom året der du møter folk fra flere steder. Kveldskurs kan være en mulighet, gjerne også om du på dra et annet sted en kveld i uka. Besøk noen sosiale venner noen dager og si du trenger å komme deg vekk og få litt nye impulser.

Poenget er å møte flere folk. Det kan gjerne være at de du møter fører til andre møter igjen osv.

Høres i alle fall ut som det ikke er noe mer å hente i nærmiljøet, så da bør du tenke andre muligheter.

Dette tror jeg også er en mulig løsning.

En stor fordel med denne løsningen er at når man aktivt engasjerer seg og påtar seg verv i foreninger og lag man har interesse av og man er så heldig å treffe på en det oppstår søt musikk med, så vil paret ha noen felles interesser og kanskje også et felles verdisyn, som gir grunnlag for å utvikle et livslangt og nært vennskap rundt når nyforelskelsens rus (dessverre) går over. 

Slik var det i alle fall for min kone og meg. Vi traff hverandre gjennom musikkinteressen, nærmere bestemt i et orkester.  

Endret av Tronhjem
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e
Gjest 1cfc1...21a skrev (13 minutter siden):

Kan hende det er mer en virkelighetsorientert innstilling heller enn negativ. Den holdningen om at gode råd og livserfaring er negativt og uønsket tror jeg ikke hjelper. Når det man har prøvd over tid ikke funker og man ikke er lykkelig så kan det være lurt å prøve noe annet. Eller så kan man fortsette med det samme og kalle alle andre for negative 🤷 hva om du aldri finner den personen? Er det en tanke du våger å tenke? Du må jo leve livet likevel.

Hvorfor mener du pene kan bytte på partnere som de vil? Hva er pen? Mange forskjellige måter å være pen på. Folk liker forskjellige typer folk. Noe du syns er «mindre pent» kan andre syntes er fantastisk flott og attraktivt. Mange «stygge» har forhold. Mange i noens øyne pene menn har mindre pene partnere og omvendt. For de er den partneren fin.  Så dette er svada og bare noe du sier for å «rettferdiggjøre» ting. Så du mener noen bare ikke er skapt for forhold og at de har kommet til jorden for andre ting?

Jeg mener bastant det er noen for alle «om» de ønsker det. Er ikke slik at universet bare « du fortjener kjærlighet og forhold og bytte når du går lei og at det alltid venter en ny når det blir slutt med den forrige» og «nei,du er ikke skapt for romantisk forhold på denne jorden/din livstid». Overhodet ikke.  Veldig begrenset tankegang. 

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e skrev (14 minutter siden):

Jeg mener bastant det er noen for alle «om» de ønsker det.

Nå skal jeg være kjedelig her. Men forskjeller i befolkningen, at det fødes flere menn enn kvinner betyr at det ikke finnes noen for alle. Det er helt unaturlig at det finnes noen for alle. Det har alltid vært noen som ikke finner partner.

Det sagt, så virker du i overkant "allergisk" mot gode råd fra andre brukere. At det ikke finnes noen for alle betyr ikke at det ikke finnes noen for deg. Holder du deg innenfor Norges grenser så har du fordelen av at du som kvinne har flere å velge i enn det menn har.

Jeg kommer ikke til å gi deg noen råd her som uansett blir avvist.

Endret av leticia
Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e
leticia skrev (12 minutter siden):

Nå skal jeg være kjedelig her. Men forskjeller i befolkningen, at det fødes flere menn enn kvinner betyr at det ikke finnes noen for alle. Det er helt unaturlig at det finnes noen for alle. Det har alltid vært noen som ikke finner partner.

Det sagt, så virker du i overkant "allergisk" mot gode råd fra andre brukere. At det ikke finnes noen for alle betyr ikke at det ikke finnes noen for deg. Holder du deg innenfor Norges grenser så har du fordelen av at du som kvinne har flere å velge i enn det menn har.

Jeg kommer ikke til å gi deg noen råd her som uansett blir avvist.

🤣🤣🤣🤣👹

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e
Gjest c9c6b...957 skrev (59 minutter siden):

Det er bestandig håp. Jeg er selv snart 60 år. Men  etter at forrige forhold gikk i vasken, hadde jeg egentlig forsonet meg med at kjærlighetslivet var over, og at jeg kom til å bli alene. Men så prøvde jeg Facebook dating, for første gang. Kom etterhvert i kontakt med en hyggelig dame, som bodde rundt 70 mil fra meg. Vi hadde en utrolig god kjemi, og avtalte et møte. Nå er vi stormforelsket, og planlegger å flytte sammen 🥰

Anonymous poster hash: c9c6b...957

Fantastisk. 🫶🙌

Lenke til kommentar
Gjest 6e57d...631

Virker mer som en trollepost dette her gitt svarene og responsen du gir til enkelte.
Verden kjemper ikke i mot deg, husk det.

Hvis du tror at ting skjer når det skjer så er det jo bare å fortsette å leve som du gjør? Er ingen som sier at det er galt eller riktig uansett hva du gjør.

Om du ønsker å øke sjansen for å finne en partner derimot har du fått mange gode tips, det at det ikke "passer" er jo noe du selv må ta hensyn til. Norge er såpass lite at du kan gjøre alt overalt uten at det koster mange kalorier.

Det å reise 40 minutter her i Norge anses som "stress" og noe som ikke folk gidder. Men tar du turen over til USA og ut i distriktene der så er 1.5t pendling helt normalt i hverdagen for å få ting til å gå rundt bare rent sosialt.

Tørr å påstå at reiser man 30-40 minutter i Norge for å få til ting rent sosialt i hverdagen så når man vel sikkert 95% av hele befolkningen, består du av de siste prosentene er nok flytting en lur ide da man mest sannsynlig er veldig innelukket og avsidesliggende som gjør alt vanskeligere.

Mine tips hvis du vil ha de.
- Kom deg ut av huset, prøv NYE ting..Du må ikke like det første gang heller, husk at det meste vi gjør i livet er noe vi har lært oss over tid å like.
- Finn deg en eller flere hobby'er og forum som omhandler dette, plutselig er det "meet ups" osv hvor du møter folk med samme hobby som deg.

-Jobb med deg selv, hva tilbyr du et annet menneske i hverdagen?

Lykke til TS. 

Anonymous poster hash: 6e57d...631

Lenke til kommentar
Gjest 1cfc1...21a skrev (3 timer siden):

Men hvis du trives i livet ellers så er det ikke så krise å være singel. Hvis alt dreier seg om å finne noen så er det gjerne noe annet som mangler.

Dette er et viktig poeng. Og det er gjerne en gjenganger i tråder som denne. Det eneste man tenker på er at bare man finner noen å leve livet så blir alt så bra.

Men det funker jo ikke på den måten. Hvis man mangler selvtillit / ikke har det bra med seg selv, så er det vanskelig både å finne noen, og å bli værende i et lykkelig forhold.

Selvtillit og selvinnsikt er 2 viktige ting som kan bidra til at det blir enklere 😃

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 1cfc1...21a
Gjest 0f5ce...53e skrev (1 time siden):

Hvorfor mener du pene kan bytte på partnere som de vil? Hva er pen? Mange forskjellige måter å være pen på. Folk liker forskjellige typer folk. Noe du syns er «mindre pent» kan andre syntes er fantastisk flott og attraktivt. Mange «stygge» har forhold. Mange i noens øyne pene menn har mindre pene partnere og omvendt. For de er den partneren fin.  Så dette er svada og bare noe du sier for å «rettferdiggjøre» ting. Så du mener noen bare ikke er skapt for forhold og at de har kommet til jorden for andre ting?

Jeg mener bastant det er noen for alle «om» de ønsker det. Er ikke slik at universet bare « du fortjener kjærlighet og forhold og bytte når du går lei og at det alltid venter en ny når det blir slutt med den forrige» og «nei,du er ikke skapt for romantisk forhold på denne jorden/din livstid». Overhodet ikke.  Veldig begrenset tankegang. 

Kan ikke se at det står noe som helst om å være pen i det du siterer. Men at de over snittet pene har det enklere med å finne partner, og gjerne flere ganger, burde ikke være nødvendig å diskutere en gang.

Ingen er kommet til jorden for noe som helst. Livet er en tilfeldighet, og hva som skjer med deg gjennom livet er en forlengelse av den tilfeldigheten. Du er ikke berettiget noe som helst. Noen finner noen å leve sammen med og andre gjør det ikke. Er du født over snittet pen så vil det sannsynligvis være enklere for deg enn om du er født under snittet pen. Dette er virkeligheten. Om du mener den setter begrensninger for deg så må du selv ta grep. Det er mulig. Men du virker ikke interessert. Det skal komme rekende på en fjøl fordi man er kommet til jorden for å havne i et parforhold med noen andre.

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e
leticia skrev (1 time siden):

Dette er et viktig poeng. Og det er gjerne en gjenganger i tråder som denne. Det eneste man tenker på er at bare man finner noen å leve livet så blir alt så bra.

Men det funker jo ikke på den måten. Hvis man mangler selvtillit / ikke har det bra med seg selv, så er det vanskelig både å finne noen, og å bli værende i et lykkelig forhold.

Selvtillit og selvinnsikt er 2 viktige ting som kan bidra til at det blir enklere 😃

Kommer alltid fra folk som er i «lykkelige» langvarige forhold med barn. 🙄 
Her er både selvtillit,selvinnsikt og selvrespekt på plass. Har jobbet med meg selv i årevis. 

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e
Gjest 1cfc1...21a skrev (1 time siden):

Kan ikke se at det står noe som helst om å være pen i det du siterer. Men at de over snittet pene har det enklere med å finne partner, og gjerne flere ganger, burde ikke være nødvendig å diskutere en gang.

Ingen er kommet til jorden for noe som helst. Livet er en tilfeldighet, og hva som skjer med deg gjennom livet er en forlengelse av den tilfeldigheten. Du er ikke berettiget noe som helst. Noen finner noen å leve sammen med og andre gjør det ikke. Er du født over snittet pen så vil det sannsynligvis være enklere for deg enn om du er født under snittet pen. Dette er virkeligheten. Om du mener den setter begrensninger for deg så må du selv ta grep. Det er mulig. Men du virker ikke interessert. Det skal komme rekende på en fjøl fordi man er kommet til jorden for å havne i et parforhold med noen andre.

Gud for en kverulant og bastant «betterwisser». 
Du tar helt feil med mange av påståelsene dine. Masse både feite og «mindre pene» folk som er i og har forhold til forhold. 
Jeg er allminnelig pen. Alltid hatt draget  både fra «mindre pene» og pene folk men har vær vanskelig å få til langvarige forhold.  Og mye negativt rundt meg fra familie og annet. Kritikk,dømming osv. 

Jeg har med alderen og med å jobbe med meg selv siste årene,klart å se/gjenkjenne mønster så jeg ikke kaster bort tiden min på feil folk. 

Må du slutte med «du er ikke berettiget noe som helst». Dagens! Vi er berettiget det som passer oss og det vi vil oppnå. Er ikke slik at livet er det som bestemmer hva vi får og ikke. Vi styrer 90% av livet vårt. Tydelig at du er veldig negativt programmert. 

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e skrev (34 minutter siden):

Kommer alltid fra folk som er i «lykkelige» langvarige forhold med barn. 🙄 
Her er både selvtillit,selvinnsikt og selvrespekt på plass. Har jobbet med meg selv i årevis. 

Hva med å vise litt initiativ i tillegg ?

Altfor mange i dagens samfunn som savner noen å dele livet med, men som er livredd for å være på tilbudssiden. Det gjelder begge kjønn. Kravene til «vellykkethet» er så høye at man rett og slett ikke tar sjansen på å bli skuffet. Det gjelder å finne alle dem som skjuler savnet med materialisme og selvrealisering.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest 1cfc1...21a
Gjest 0f5ce...53e skrev (3 timer siden):

Gud for en kverulant og bastant «betterwisser». 
Du tar helt feil med mange av påståelsene dine. Masse både feite og «mindre pene» folk som er i og har forhold til forhold. 
Jeg er allminnelig pen. Alltid hatt draget  både fra «mindre pene» og pene folk men har vær vanskelig å få til langvarige forhold.  Og mye negativt rundt meg fra familie og annet. Kritikk,dømming osv. 

Jeg har med alderen og med å jobbe med meg selv siste årene,klart å se/gjenkjenne mønster så jeg ikke kaster bort tiden min på feil folk. 

Må du slutte med «du er ikke berettiget noe som helst». Dagens! Vi er berettiget det som passer oss og det vi vil oppnå. Er ikke slik at livet er det som bestemmer hva vi får og ikke. Vi styrer 90% av livet vårt. Tydelig at du er veldig negativt programmert. 

Rare greier, mitt inntrykk er at det er du som er besserwisseren i denne tråden. Jeg tar feil i at det å være attraktiv gjør det lettere i å finne partner? Jeg sier ikke at det er noen garanti. Og jeg sier ikke at ikke-attraktive aldri kan finne en partner. Det er forskjell på absolutter og trender. Det er ikke komplisert eller omdiskutert overhodet dette her.

Og nei vi er absolutt ikke berettiget noe som helst. Vi kan velge å gjøre vårt beste og jobbe mot våre mål. Men vi bestemmer ikke over andre eller annet enn oss selv. Hvor mye vi har kontroll over er definitivt omdiskuert og de 90%ene drar du ut av løse luften fordi du ønsker at det skal være sånn.

Du er både pen og har draget men er likevel aleine. Og du er rask til å skyte ned alle som ønsker å hjelpe..

Lenke til kommentar
On 26.11.2024 at 3:31 PM, Guest 0f5ce...53e said:

Nok et år uten. Finner ingen å få til en date med heller. Er helt fortvilt. Jeg sitter mye hjemme så de kommer ikke på døra akkurat. Jeg er i den alderen at det ikke er normalt å feste mye lengre heller så møter ikke folk der. Er kun på en datingapp(ikke tinder,aldri mer!)og det er veldig stille der. Mange sier tik tok er ny sjekkearena. Er alt mulig der men har ikke funnet noen potensielle der heller. Var en gift mann med barn og barnebarn som prøvde seg for en stund siden som jeg avviste tvert og sa han bør fokusere på kona si. Men han lusker rundt med et 20 år gammelt profilbilde og prøver seg på single kvinner. Latterlig å være vitne til men dette var avsporing.

Hva kan man gjøre i 2024-snart 2025 for å få fremgang på dette området. Det ha vært så lenge siden nærhet fra det motsatte kjønn at man nesten ikke vet hvordan det fungerer lengre. 

Hva gjør andre i lignende situasjon? Å gi opp er ikke et alternativ. Og folk med negativt syn på dette og det andre kjønn trenger ikke kommentere. Vil ha oppløftende og positive råd😊👍

Vel, du skriver jo heller lite om hvem du egentlig er, hva du jobber med, hva du liker å gjøre, hva du ser etter, osv., så da blir det jo litt vanskelig å komme med råd.

Utifra overskriften høres det for meg ut som du først og fremst er ute etter litt "kos" igjen, og hvis det er riktig, så lurer jeg jo litt, for generelt er det jo ikke vanskelig i det hele tatt for damer som ikke ser direkte frastøtende ut å få seg akkurat så mange "lekerunder" som de måtte ha lyst til.

I en annen tråd som nylig ble laget her, insisterte forfatteren på at det må være helt greit at blomsten er blitt pollinert en hundre til to hundre ganger eller deromkring, for det skal jo ikke mer til enn at en går på byen i helgene litt ofte før det skjer, liksom 😂, og det får menn værsågod la være å rynke på nesen av.

Men menn som vil leke bie litt av og til, enten det bare er noen lette touchdowns her og der eller ordentlige dypdykk ned i blomkarsen, å det er nok ikke fullt så greit, ser du ...

Så sant du er en femmer eller høyere, er det vanskelig å skjønne at du ikke kan få deg litt "intimitet", med mindre du er skikkelig kresen, da, og har en hel liste med punkter som å oppfylles før du hopper i høyet med noen, eller du er av den typen som har helt urealistiske forventinger til hva du "fortjener", slik at gapet mellom det du vil ha og det du faktisk kan få blir helt umulig stort ...

Det er faktisk slik at rundt 25 prosent av alle norske menn dør barnløse og alene (evolusjonen i full sving, på godt og vondt), uten å ha vært i et varig forhold, og det er faktisk ikke slik at noe i nærheten av en fjerdedel av den mannlige befolkningen er stygge eller håpløse individer som ikke har noe å tilby, så hvis det er et forhold du ser etter, burde det være mulig å finne noen.

Kle deg attraktivt, kom deg ut blant folk, mingle der du kan, møt folk med et fint smil, istedenfor det sure trynet som en del dessverre går rundt med, og så vil det skje noe positivt, skal du se ...

Prøv eventuelt datingsider som Turvenn, for de litt eldre, som liker friluftsliv (og friluftsliv kan jo være så mangt ...), eller Cupido eller hva det heter, hvor mange av de litt frodige damene finner noen som kan oppfylle fantasiene deres ... 

Tråder du bør se nærmere på, hvis du sliter litt med å forstå det andre kjønn (i alle betydninger av det ordet 😂):

https://www.diskusjon.no/topic/1946543-hvorfor-er-de-fleste-menn-alltid-så-forsiktige-når-det-gjelder-å-nærme-seg-damer/#comments

https://www.diskusjon.no/topic/1945758-blir-sprø-av-ensomheten/#comments

https://www.diskusjon.no/topic/1948524-hvorfor-er-det-alltid-kvinner-som/#comments

https://www.diskusjon.no/topic/1948815-setter-alle-under-en-kam-men-tviler-på-at-hun-hadde-gitt-sånne-som-oss-sjansen/#comments

Det er ikke alt i de trådene som er noe, men noen av innleggene er gode -- inkludert alle dem av @Dikedis, selvfølgelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 1cfc1...21a skrev (33 minutter siden):

Rare greier, mitt inntrykk er at det er du som er besserwisseren i denne tråden.

Dette er mitt inntrykk også.

Gjest 1cfc1...21a skrev (34 minutter siden):

Og nei vi er absolutt ikke berettiget noe som helst. Vi kan velge å gjøre vårt beste og jobbe mot våre mål. Men vi bestemmer ikke over andre eller annet enn oss selv.

Dette er typisk med tråder med lignende problemstilling. Mye sutring og lite handling. Velmente råd blir glatt avfeid i stedet for å være åpen for å prøve noe nytt. Gjerne kombinert med en holdning om at forhold er noe man har "krav" på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...