Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lurer på om det noen gang blir intimitet med det motsatte kjønn igjen..

Gjest 0f5ce...53e

Anbefalte innlegg

Gjest 0f5ce...53e
Vokteren skrev (29 minutter siden):

Du beskriver utfordringen din selv, nemlig at datingmarkedet skremmer.
Den holdningen deler du med mange som har brent seg eller har kommet over alderen hvor hormonene flommer.
Disse skjuler seg gjerne bak «lykkelige» fasader med selvrealisering og materialisme som kamuflasje.

I min verden er forventning om sex på første date et klart rødt lys hvis man er ute etter et lengre forhold.
God sex er avhengig at man kjenner hverandre godt og at begge har gått inn i forholdet med ærlige og relativt like forventninger.

Men man må jo velge det ene eller andre da. Jeg har vært veldig lenge uten sex og nærhet og ønsker det sterkt. Kan sikkert få det uten noe mer enn det. Har aldri sex på første date med noen for et potensielt langvarig forhold. Møter alltid folk utenfor huset de første gangene. Men vet ikke hvor lang tid det kan ta før man får til forhold. Månedene og år går fort. 

Anonymous poster hash: 0f5ce...53e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 0f5ce...53e
Vokteren skrev (38 minutter siden):

Du beskriver utfordringen din selv, nemlig at datingmarkedet skremmer.
Den holdningen deler du med mange som har brent seg eller har kommet over alderen hvor hormonene flommer.
Disse skjuler seg gjerne bak «lykkelige» fasader med selvrealisering og materialisme som kamuflasje.

I min verden er forventning om sex på første date et klart rødt lys hvis man er ute etter et lengre forhold.
God sex er avhengig at man kjenner hverandre godt og at begge har gått inn i forholdet med ærlige og relativt like forventninger.

Tror du kanskje misforstod her forresten?  Mente ikke at selve datingmarkedet skremmer. Det har vært vanskelig å kommet på date siste tiden men jeg mente at når det kommer til intimiteten og hvordan man “ter seg” der etter så lang tid uten. Gjør det kleint for seg og eller den andre,blir keitete og rart fordi det virker som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre osv pga lenge uten. At den andre kan bli skremt og evt dumpe deg fordi du ikke lever opp til forventninger osv. Ingen er perfekte altså men ja…

Lenke til kommentar
Gjest c2577...181
14 minutes ago, Guest 0f5ce...53e said:

Hva er det jeg motsier?

Og ut fra det drar du at jeg har lidelset? Hvilke lidelser sikter du til? Asperger eller autisme? Har tatt tester for disse flere ganger og skårer lavt hver gang. Personlighetsforstyrrelse? Overhodet ikke.

Er det ikke lett å hive om seg at om folk ikke svarer som dere ønsker så har de en lidelse? Jøye meg og verre. Typisk kvinneguiden-oppførsel! Der hiver de om seg med diagnoser til folk over en lav sko. 

Jeg tipper det handler om hvordan du reagerer så kraftig på helt basale og velmenende råd.

Anonymous poster hash: c2577...181

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e skrev (2 timer siden):

Tror du kanskje misforstod her forresten?  Mente ikke at selve datingmarkedet skremmer. Det har vært vanskelig å kommet på date siste tiden men jeg mente at når det kommer til intimiteten og hvordan man “ter seg” der etter så lang tid uten. Gjør det kleint for seg og eller den andre,blir keitete og rart fordi det virker som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre osv pga lenge uten. At den andre kan bli skremt og evt dumpe deg fordi du ikke lever opp til forventninger osv. Ingen er perfekte altså men ja…

Etter noen dater med dyptpløyende diskusjoner og «lodding» av gjensidige interesser er det kanskje klart for å gå lenger.
Men det er nok fortsatt ikke tid for det mest raffinerte og tøylesløse. 

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e
Vokteren skrev (17 minutter siden):

Etter noen dater med dyptpløyende diskusjoner og «lodding» av gjensidige interesser er det kanskje klart for å gå lenger.
Men det er nok fortsatt ikke tid for det mest raffinerte og tøylesløse. 

Ikke hvis man møtes kun for hygge🙄

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e skrev (På 27.11.2024 den 8:19 AM):

Om når du minst venter det aldri skjer da? Er ikke veldig ung lengre og årene går fort. 
Hva mener du med den andre grubler over dating? 
Det er ikke mye som skjer rundt her. Er ikke Oslo omegn. 

Hvor gammel er du?

Kanskje du bør flytte et sted der det er flere folk og fritidstilbud?

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e
Markiii skrev (1 time siden):

Hvor gammel er du?

Kanskje du bør flytte et sted der det er flere folk og fritidstilbud?

Passert 40. Vet ikke om jeg har så lyst å flytte langt og til en by igjen i denne alderen. Gjorde det når jeg var student. I nærmeste by er det kjempedyrt å leie. 

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e

Det som er frustrerende er at det ofte er helt stille. Ingen potensielle i sikte. Får ofte,de gangene jeg får matcher,fra folk som bor langt borte og ingen skriver og det er lite vits når det er på andre siden av landet. Så det gjør en får litt panikk. Har så lyst å møte noen og at det kan gå noen vei. Sist var i sommer. Flere som bodde langt borte og jeg avslutta for det gikk ingen vei. Og en annen lokal en som var mer interessert enn meg og jeg var ikke giret da han ikke var min smak når det kom til stykket. Er bare så lei av at dette er det jeg “får”. Derfor livredd for at det aldri blir intimitet igjen. Mange år har gått uten😩

Så til dere menn: Hadde dere avvist en potensiell dame om hun ikke hadde hatt sex på mange år? Kan være man er drittdårlig i senga og det er vel dumpegrunnlag🙈

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e skrev (22 minutter siden):

Hadde dere avvist en potensiell dame om hun ikke hadde hatt sex på mange år? Kan være man er drittdårlig i senga og det er vel dumpegrunnlag🙈

Kan kun svare for min egen del, nei.. 😅

Om kjemi stemmer utenfor senga, og man trives sammen så spiller det liten rolle. Blir bedre jo bedre man blir kjent med hverandre uansett. 👍

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e skrev (7 timer siden):

Det som er frustrerende er at det ofte er helt stille. Ingen potensielle i sikte. Får ofte,de gangene jeg får matcher,fra folk som bor langt borte og ingen skriver og det er lite vits når det er på andre siden av landet. Så det gjør en får litt panikk. Har så lyst å møte noen og at det kan gå noen vei. Sist var i sommer. Flere som bodde langt borte og jeg avslutta for det gikk ingen vei. Og en annen lokal en som var mer interessert enn meg og jeg var ikke giret da han ikke var min smak når det kom til stykket. Er bare så lei av at dette er det jeg “får”. Derfor livredd for at det aldri blir intimitet igjen. Mange år har gått uten😩

Så til dere menn: Hadde dere avvist en potensiell dame om hun ikke hadde hatt sex på mange år? Kan være man er drittdårlig i senga og det er vel dumpegrunnlag🙈

Hvem og hva er det som definerer god eller dårlig i senga ?

Er det hva du tror andre forventer eller hva du føler på ekte ?

Er det ikke nok å ha som mål å gi både deg selv og partneren en god opplevelse ?

Lenke til kommentar

Du skriver i åpningsinnlegg et at du er mye hjemme, det er kanskje ikke så lurt hvis du vil møte noen. Selv som kvinne må man dra ut og i det minste la andre vite at du eksisterer for å finne noen.

Prøv å dra dit folk er, barer, konserter, klubber og bare se hva som skjer. Verste fall får du vært litt ute, beste fall møter finner du ditt livs kjærlighet.

Lykke til 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e
BadCat skrev (2 timer siden):

Tror du ikke at det er mer? 😮 Temmelig sprøtt.

Nå gir dere f i å plage folk. Jeg har skrevet to her ang dette. Fra desember i fjor til nå. Ikke gidd å let fram lignende tråder og spør om jeg har skrevet de. Det er mange her inne av begge kjønn som sliter med tilsvarende. Har lest flere selv. Ganske latterlig av dere og mene det er så galt å være fortvilt over dette. Dere får vel ting lett og har perfekte og feilfrie liv😳

Det er jævlig å gå år etter år og ha lyst/ønske sex og eller langvarig partner og ikke få det til. Dere klarer ikke sette dere inn i hvor ekstremt kjipt det er å ha ikke kunne få til hverken forhold ellet sex.

Tør påstå om jeg gjorde en innsats,antrekk,hår og sminke er jeg en 7,5-8 på en veldig god dag. Men jeg er bare hjemme og her kommer de ikke å banker på døren. Og uteplassene her har ikke mye utvalg. 
Vær så snill å vær hyggelig med folk🙏

Lenke til kommentar
Gjest bc3ca...892

Man trenger to ting:
- Eksponering for flest mulig forskjellige folk.
- Positivitet

Eksponering:
For å vinne i lotto øker sjangsen for hver rekke man spiller. Så her må du bare ut og treffe folk. Datingapper, datingnettsider, andre interessegrupper på facebook. Og fysiske aktiviteter alt etter interesse. Dra på Quiz, gruppetimer på trening, Røde Kors eller andre frivillige organisasjoner. Idrett, revy, kor, korps osv.

Positivitet:
Grip muligheter, enkelt og greit. Å kjøre 45 min for å møte noen koster veldig lite i det store og det hele. Man må være fremoverlent og på for å finne gode kupp. Snakke med noen i en annen by er ikke noe problem. Ut fra postene dine så har du MYE å hente her.

Anonymous poster hash: bc3ca...892

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e skrev (På 26.11.2024 den 3:31 PM):

Mange sier tik tok er ny sjekkearena.

Nei. 

Hvem er det som fortalte deg det?

Gjest 0f5ce...53e skrev (På 26.11.2024 den 3:31 PM):

Hva kan man gjøre i 2024-snart 2025 for å få fremgang på dette området. Det ha vært så lenge siden nærhet fra det motsatte kjønn at man nesten ikke vet hvordan det fungerer lengre. 

1. Finn en mann. Forslag til steder du kan finne ham, er allerede nevnt av andre.

2. Gå bort til ham og bli kjent som en venn.

3. Gi det tid og se hvordan forholdet utvikler seg. Hvis dere har god kjemi, kan det være at det utvikler seg til et forhold.

Som autist klarte jeg dette. 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e
Gjest bc3ca...892 skrev (46 minutter siden):

Man trenger to ting:
- Eksponering for flest mulig forskjellige folk.
- Positivitet

Eksponering:
For å vinne i lotto øker sjangsen for hver rekke man spiller. Så her må du bare ut og treffe folk. Datingapper, datingnettsider, andre interessegrupper på facebook. Og fysiske aktiviteter alt etter interesse. Dra på Quiz, gruppetimer på trening, Røde Kors eller andre frivillige organisasjoner. Idrett, revy, kor, korps osv.

Positivitet:
Grip muligheter, enkelt og greit. Å kjøre 45 min for å møte noen koster veldig lite i det store og det hele. Man må være fremoverlent og på for å finne gode kupp. Snakke med noen i en annen by er ikke noe problem. Ut fra postene dine så har du MYE å hente her.

Anonymous poster hash: bc3ca...892

Er helt enig i dette😊👍

Har ingenting i mot 45-1 time for å treffe noen i fylket eller nabofylket evt. Har dater folk som har bodd denne avstanden før. Da var det den andre som reiste den avstanden for å treffe meg da jeg ikke hadde bil. Noe jeg satte veldig pris på selv om det dessverre skar seg av ulike grunner.(skulle ønske jeg kunne få kontakt med denne personen igjen da jeg vet den er singel men det har ikke vært lett og da er det vel ikke meant to be). 

Uansett enig med dine forslag😊👍

Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e skrev (14 timer siden):

Nei.

Du er en selverklært 8'er bare du får på deg klærne. Kom deg ut :)

Ja det er lettere sagt enn gjort......

• Liker 1
Lenke til kommentar

. . . og mens noen ikke får noe, er det andre som får veldig mye, og kanskje litt for mye:

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1809859-alkohol-sex/

Sitat:

"Skrevet onsdag kl 13:09

i helgen drakk jeg en god del alkohol og fikk blackout, jeg kom hjem til kjæresten min stup drita og vi begynte å ha sex.

jeg husker 2 sek av dette, men greia er at vi tydligvis har holdt på lenge og gjort masse å det stresser meg fordi jeg ikke husker det. altså han er kjæresten min å har sett alt av meg i alle mulige vinkler, men nå kjenner jeg at jeg har fylleangst oven for det.

å kjenner jeg meg selv rett så har jeg vært høylytt og sloppy, hverfall i den formen der som gjør at jeg føler meg litt flau. jeg har helt sikkert tatt i litt ekstra og laga masse lyd, det aner jeg ikke men kan huske jeg har gjort det i fylla før når alkohol er med i bildet

hjelpes er jeg den eneste som får fylleangst av dette eller er det litt sånn same shit det jo typen min stemning

Anonymkode: 5ffc8...261"

Go Kvinneguiden!!!

🤣  🤣   🤣    🤣     🤣      🤣

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
18 hours ago, Guest 0f5ce...53e said:

Er det virkelig mulig å være dritdårlig i senga? Ramler stadig ut av senga når man skal gjere seg lekker? Eller vikler seg inn i dyna og finner ikkje ut att?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...