Gjest 0f5ce...53e Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Nok et år uten. Finner ingen å få til en date med heller. Er helt fortvilt. Jeg sitter mye hjemme så de kommer ikke på døra akkurat. Jeg er i den alderen at det ikke er normalt å feste mye lengre heller så møter ikke folk der. Er kun på en datingapp(ikke tinder,aldri mer!)og det er veldig stille der. Mange sier tik tok er ny sjekkearena. Er alt mulig der men har ikke funnet noen potensielle der heller. Var en gift mann med barn og barnebarn som prøvde seg for en stund siden som jeg avviste tvert og sa han bør fokusere på kona si. Men han lusker rundt med et 20 år gammelt profilbilde og prøver seg på single kvinner. Latterlig å være vitne til men dette var avsporing. Hva kan man gjøre i 2024-snart 2025 for å få fremgang på dette området. Det ha vært så lenge siden nærhet fra det motsatte kjønn at man nesten ikke vet hvordan det fungerer lengre. Hva gjør andre i lignende situasjon? Å gi opp er ikke et alternativ. Og folk med negativt syn på dette og det andre kjønn trenger ikke kommentere. Vil ha oppløftende og positive råd😊👍 Anonymous poster hash: 0f5ce...53e Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Fritidsaktiviteter, turgrupper, vennegrupper på Facebook? Det er også mange som bare har behov for å fikse litt på datingapp-profilen sin, spesielt om man er ute etter noe annet enn fysisk attraksjon. Et annet problem jeg vet mange sliter med er tilknytningsangst, spesielt de som er "oppe i åra" som føler de har dårlig tid. Inviter folk på date, hold det lekent og lett, ikke begynn å tenk på om det er ektemannsmateriale på første date. 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 4 minutes ago, Gavekort said: Fritidsaktiviteter, turgrupper, vennegrupper på Facebook? Haha ja. TS er i den typiske turgruppe alderen. Vekker gamle minner Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Gavekort skrev (5 minutter siden): Fritidsaktiviteter, turgrupper, vennegrupper på Facebook? Det er også mange som bare har behov for å fikse litt på datingapp-profilen sin, spesielt om man er ute etter noe annet enn fysisk attraksjon. Et annet problem jeg vet mange sliter med er tilknytningsangst, spesielt de som er "oppe i åra" som føler de har dårlig tid. Inviter folk på date, hold det lekent og lett, ikke begynn å tenk på om det er ektemannsmateriale på første date. Det er ingen i nærområdet her. Har ikke problemer med å få matcher men ofte folk som bor langt vekk. Det er ikke poeng i og er ikke ute etter «brevvenn». Det er lite utvalg rundt her dessverre. Prøver å være opptimistisk men ikke lett. Vennegrupoer på fb er ikke helt min greie men takk for forslaget. Anonymous poster hash: 0f5ce...53e Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 53 minutter siden Del Skrevet 53 minutter siden Gjest 0f5ce...53e skrev (22 minutter siden): Det er ingen i nærområdet her. Har ikke problemer med å få matcher men ofte folk som bor langt vekk. Det er ikke poeng i og er ikke ute etter «brevvenn». Det er lite utvalg rundt her dessverre. Prøver å være opptimistisk men ikke lett. Vennegrupoer på fb er ikke helt min greie men takk for forslaget. Anonymous poster hash: 0f5ce...53e Det var ikke en veldig konstruktiv respons fra deg, så jeg mistenker at det er en stor del av problemet ditt. 2 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 52 minutter siden Del Skrevet 52 minutter siden Gjest 0f5ce...53e skrev (19 minutter siden): Det er lite utvalg rundt her dessverre. Hvis det er menn det er snakk om, så er dette statistisk sett umulig i Norge, da det er et flertall menn i Norge, og det er 1.4 millioner single i dette landet. Så hvis du da ikke bor i et forlatt fiskevær, så tror jeg du har stor sjanse for å finne en kjæreste, men du må ha realistiske krav. Du får nok ikke Brad Pitt, men en Jørgen kan jo også ha gode kvaliteter. Den perfekte finnes ikke, men det er mange ålreite typer der ute. 2 Lenke til kommentar
Gjest 0f5ce...53e Skrevet 35 minutter siden Del Skrevet 35 minutter siden Gavekort skrev (9 minutter siden): Det var ikke en veldig konstruktiv respons fra deg, så jeg mistenker at det er en stor del av problemet ditt. Bare svarer ærlig. Takk for dine input. Jeg vet ikke hvilke fritidsaktiviteter rundt her jeg skulle meldt meg inn i. Føler ikke fotball,håndball eller kor er for meg nå. Klatring kunne vært noe evt. Det er ikke mange potensielle rundt min alder her. Enten er de gifte/langvarige forhold,fraskilt men ikke intr i å binde seg,evige aleneforeldre som «ikke har tid»/vil ikke binde seg. Beklager å framstå negativ men dette er scenario rundt her. Vil prøve å se løsninger men da må man se lengre vekk enn her rundt i hvertfall. Anonymous poster hash: 0f5ce...53e Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 8 minutter siden Del Skrevet 8 minutter siden Gjest 0f5ce...53e skrev (26 minutter siden): Beklager å framstå negativ men dette er scenario rundt her. Hvis du finner en du elsker er vel avstandsforhold en liten pris å betale for masse varm kjærlighet? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå