AndersT2 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Vi har gått over til Microsoft sitt system på jobben, og PCen har blitt koblet opp mot Azure. Nå får jeg ikke lagt til NASen vi har som nettverksdisk, får å skrive passordet til brukeren min, og får da opp den vedlagte feilmeldingen. Har oversendt til de som styrer systemet, men de skjønner det ikke virker det som. Hadde NASen lagt inn slik før vi byttet over, og får den lagt inn på en annen bruker på PCen uten problemer. Er en Synology DS923+ hvis det skulle ha noe betydning. Trenger den da vi skal ha alle CAD filene våres felles på disk, slik at ting ikke blir liggende igjen på lokale PCer, sikrere og enklere å dele prosjekter. EDIT: Glemte å skrive at jeg har Windows 10 Pro på PCen. Skulle oppdatere til 11 Pro, men må reinstallere alt siden Win 10 la seg inn med feil disk type når det ble installert. EDIT 2: Byttet bilde, da jeg glemte å ta vekk ett navn Endret 1 time siden av AndersT2 Lenke til kommentar
toralfb Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Årsaken bruker å være at Windows vil bruke Azure brukeren også mot NAS, men denne er ikke knyttet mot Azure. Velg annen bruker, skriv bruker og passord, gjerne på formen navnpånas\brukernavn Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Da får jeg kun at det er feil brukernavn eller passord (Har testet alle jeg har på den) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå