Gå til innhold

adsl, kva no


Anbefalte innlegg

Grunnen til at eg skriver denne posten er at eg nettopp har fått ADSL :D (850/384) så no lurte eg på korleis eg kan få utnytta dei nye moglegheitene som dette opnar for. Tenker då sjølvsagt på gamer relaterte ting.

 

Tinga eg er ute etter er:

 

SPILL:

 

Vilken spill vil dere anbefale (spiller for det meste FPS, men er åpen for andre sjangerer) til gaming online

Er det noen standar forkortingar eg bør kunne?

 

 

FILMER:

 

Er det noen gamer relaterte filmer som eg bare MÅ sjå? Tenker da på filmer frå komande storspill som f.eks ST.A.L.KE.R.

 

 

DEMOER:

 

Er det noen nye demoer som er vert å prøve? Helst til FPS spill.

 

DIVERSE:

 

Er det noen andre måter å utnytte båndbredda mi på? F.eks nett-tv om spill o.l.

 

Når det gjelder spill så vil eg helst ha spill som det ikkje er for vanskeleg å sette seg inn i. Og helst spill som er “fjortis” frie ;)

 

 

Takker for alle svar :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for tiden spiller jeg mest BF (battlefield1942), veldig "voksen" holdning på spillerne hvis du spiller på riktig servere.

 

Hvis du vil laste ned demo'er, filmer o.l. til kommende spill er www.tothegame.comwww.tothegame.com og worthplaying.com fine sider.

 

Du kan også prøve Americas Army, som er gratis å laste ned, og gratis å spille online. Dette spillet krever derimot en del av maskinvare, men det kan lastes ned her.

 

Hvis du virkelig ønsker å bruke hele linja di, så kan du laste ned Opera, gå inn på www.vg.no, åpne noen 100 artikler og skru på autorefresh. ;)

 

EDIT: forøvrig starter snart Norwegian Mafia snart opp med ny runde igjen. det bruker ikke så mye linje akkurat, men det er skamgøy! :thumbup:

Endret av Tx3
Lenke til kommentar

#####

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber.

##### -blacktower

Lenke til kommentar
Liker du FPS vil du elske CS, så lenge du har Half-Life (som koster 100,- på spaceworld) så tror jeg det er lovelig å laste ned CS, men gir ikke noe link før jeg er sikker.

eg HATER cs.. (kan ha noe med at eg er elendig i det da men..)

 

takker for alle svar til no...

Lenke til kommentar
#####

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber.

##### -blacktower

Altså, her har det ikke blitt nevt, antydet eller tenkt på warez engang :)

 

Enemy Territory er et veldig bra spill som du bør absolutt sjekke ut.

Lenke til kommentar
#####

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber.

##### -blacktower

Altså, her har det ikke blitt nevt, antydet eller tenkt på warez engang :)

 

Enemy Territory er et veldig bra spill som du bør absolutt sjekke ut.

Nei, fordi moderator sletta det. Nimzowitsch kom med ganske klare antydninger til hvordan man skulle skaffe seg warez.

 

Ikke foreslå CS ffs, han ba om et spill uten så alt for mange fjortisser, gjorde han ikke? CS (1.5) er et fint spill, men miljøet er overtatt og overlatt til fjortissene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...