Spillredaksjonen Skrevet mandag kl 07:21 Del Skrevet mandag kl 07:21 Sony jobber med «Switch-konkurrent» Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet mandag kl 11:07 Del Skrevet mandag kl 11:07 Nei men i svarte h* da....! Jeg bestilte meg en Portal for 2 dager siden!! Lenke til kommentar
JornHansen Skrevet mandag kl 16:00 Del Skrevet mandag kl 16:00 Konkurranse er bare sunt. At noen faktisk kjøpte Playstation Portal er helt utrolig med tanke på at det basically er like ræva opplegg som Wii U, bare 10 år etter. Lenke til kommentar
vidor Skrevet mandag kl 16:24 Del Skrevet mandag kl 16:24 Etter måten de behandlet PS VITA på så tror jeg ikke det er spesielt mange som setter som lit til Sony på håndholdt igjen. PSP var respektabel da, men VITA floppa og ble droppa. Lenke til kommentar
rabler Skrevet mandag kl 18:53 Del Skrevet mandag kl 18:53 7 hours ago, Gringorilla said: Nei men i svarte h* da....! Jeg bestilte meg en Portal for 2 dager siden!! Fantastisk timing 😁 Nå sier de heldigvis at det er leeeenge til denne kommer da. Så jeg tror nok Portalen rekker å bli utdatert innen denne kommer. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet tirsdag kl 11:37 Del Skrevet tirsdag kl 11:37 rabler skrev (16 timer siden): Fantastisk timing 😁 Nå sier de heldigvis at det er leeeenge til denne kommer da. Så jeg tror nok Portalen rekker å bli utdatert innen denne kommer. Godt poeng. Rekker nok å få mye glede av Portalen før den tid. vidor skrev (19 timer siden): Etter måten de behandlet PS VITA på så tror jeg ikke det er spesielt mange som setter som lit til Sony på håndholdt igjen. PSP var respektabel da, men VITA floppa og ble droppa. Forskjellen mellom Vita og denne er vel såvidt jeg har forstått at denne kan spille PS5-spill. Så da har man allerede et stort bibliotek med spill. Regner med denne slippes like i forkant av PS6, så det blir jo "eldre" spill, men vi spiller jo fortsatt PS4-spill den i dag i dag, ettersom bakoverkompatibiliteten er utført så sømløst på PS5, så jeg tror ikke det skal bli et problem. JornHansen skrev (19 timer siden): At noen faktisk kjøpte Playstation Portal er helt utrolig med tanke på at det basically er like ræva opplegg som Wii U, bare 10 år etter. Eller... Så har bare du misforstått hva Portal er ment for? Jeg har hatt lyst på en slik en stund nå, da jeg ofte er på hytta, på dass, i senga osv. Generelt steder det er tungvint å drasse med seg PS5en. Med en Portal slipper jeg å drasse på den, og jeg slipper å kaste bort tiden min på mobilspill eller doomscrolling. Nå kan jeg i stedet kaste bort tiden på noe med litt mer substans, samtidig som jeg får "unnagjort" litt backlog. Og forøvrig var ikke WiiU ræva. Men det solgte ræva fordi hvermansen ikke klarte å skille det fra Wii, og dermed endte konsollen opp med å dø raskt. Men selve konseptet hadde stort potensiale. 1 Lenke til kommentar
JornHansen Skrevet tirsdag kl 17:23 Del Skrevet tirsdag kl 17:23 Gringorilla skrev (5 timer siden): Godt poeng. Rekker nok å få mye glede av Portalen før den tid. Forskjellen mellom Vita og denne er vel såvidt jeg har forstått at denne kan spille PS5-spill. Så da har man allerede et stort bibliotek med spill. Regner med denne slippes like i forkant av PS6, så det blir jo "eldre" spill, men vi spiller jo fortsatt PS4-spill den i dag i dag, ettersom bakoverkompatibiliteten er utført så sømløst på PS5, så jeg tror ikke det skal bli et problem. Eller... Så har bare du misforstått hva Portal er ment for? Jeg har hatt lyst på en slik en stund nå, da jeg ofte er på hytta, på dass, i senga osv. Generelt steder det er tungvint å drasse med seg PS5en. Med en Portal slipper jeg å drasse på den, og jeg slipper å kaste bort tiden min på mobilspill eller doomscrolling. Nå kan jeg i stedet kaste bort tiden på noe med litt mer substans, samtidig som jeg får "unnagjort" litt backlog. Og forøvrig var ikke WiiU ræva. Men det solgte ræva fordi hvermansen ikke klarte å skille det fra Wii, og dermed endte konsollen opp med å dø raskt. Men selve konseptet hadde stort potensiale. Jeg vet hva Portal er og det er ikke for meg. Hadde jeg skulle spillet PS5 på hytta så kunne jeg gjort det på en iPad med PS5 kontroll, eller jeg kunne tatt med en Xbox kontroll og gjort det samme der. Jeg ser ikke behovet for Portal. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet i går, 09:43 Del Skrevet i går, 09:43 (endret) JornHansen skrev (16 timer siden): Jeg vet hva Portal er og det er ikke for meg. Hadde jeg skulle spillet PS5 på hytta så kunne jeg gjort det på en iPad med PS5 kontroll, eller jeg kunne tatt med en Xbox kontroll og gjort det samme der. Jeg ser ikke behovet for Portal. Det at DU ikke har behov for det gjør det ikke til et "ræva opplegg". Jeg har ikke behov for snøscooter, men jeg klarer jo å tenke meg til at det kan være nyttig for noen. Jeg har tidligere brukt telefonen med tilkoblet PS5-kontroll, og det fungerer helt ok. Men Portal har mer stabil tilkobling, har større skjerm med bedre bilde, og er bedre å holde i enn en kontroller med telefon hektet på. Det går også betydelig raskere og enklere å koble seg til, og det kan bety mye i forskjell. PSVR1 brukte jeg mindre og mindre fordi det kunne være mye knot med tilkobling, mens PSVR2 er plug and play, så den bruker jeg titt og ofte. Så at noe er enkelt fører ofte til at det faktisk blir brukt. Jeg tenkte som deg da den først kom, men jeg har i flere situasjoner i ettertid tenkt at det kunne være nyttig, og situasjonene dukket opp ofte nok til at jeg til slutt valgte å kjøpe. Endret i går, 09:44 av Gringorilla 1 Lenke til kommentar
JornHansen Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Sammenligne Portal og snøscooter? En snøscooter i Oslo sentrum da eller? Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden JornHansen skrev (16 timer siden): Sammenligne Portal og snøscooter? En snøscooter i Oslo sentrum da eller? Poenget er at en manns skatt er en annen manns søppel. Folk på Finnmarksvidda ser nok behovet for en snøscooter, selv om en fra Oslo ikke gjør det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå