Spillredaksjonen Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Sony jobber med «Switch-konkurrent» Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Nei men i svarte h* da....! Jeg bestilte meg en Portal for 2 dager siden!! Lenke til kommentar
JornHansen Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Konkurranse er bare sunt. At noen faktisk kjøpte Playstation Portal er helt utrolig med tanke på at det basically er like ræva opplegg som Wii U, bare 10 år etter. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Etter måten de behandlet PS VITA på så tror jeg ikke det er spesielt mange som setter som lit til Sony på håndholdt igjen. PSP var respektabel da, men VITA floppa og ble droppa. Lenke til kommentar
rabler Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 7 hours ago, Gringorilla said: Nei men i svarte h* da....! Jeg bestilte meg en Portal for 2 dager siden!! Fantastisk timing 😁 Nå sier de heldigvis at det er leeeenge til denne kommer da. Så jeg tror nok Portalen rekker å bli utdatert innen denne kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå