FullColor Skrevet mandag kl 02:55 Del Skrevet mandag kl 02:55 Jeg skulle bare justere litt på vinklen på skjermen, men hadde bare en ledig hånd, så jeg holdt forsiktig med tommel på skjermen(ikke rammen). Plutselig kom en svak "klikk" lyd, og resultatet kan sees på vedlagt bilde. Hva kan jeg gjøre? Er det noe jeg kan gjøre? Det virket for meg som om det bare var et tynt ytrelag som knakk, mens skjermens fungering, eller selve panelet, virker intakt. Kan jeg bare bytte det ytre laget, så bildet fra panelet bak ikke hindres ? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet mandag kl 03:47 Del Skrevet mandag kl 03:47 Panelet er ødelagt. Kjøp ny skjerm. 1 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet mandag kl 10:50 Del Skrevet mandag kl 10:50 (endret) Den gode nyheten er at ihvertfall Komplett holder Black Week gående med relativt fine skjermpriser. Edit: ser nå det gjelder alle og at black "week" tydeligvis begynte en uke for tidlig.. Endret mandag kl 10:52 av ps5 Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet i går, 16:53 Del Skrevet i går, 16:53 Er dette en dyr skjerm, kan du bruke innboforsikringen, dvs bør da koste en del mer enn egenandelen. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 8 timer siden Forfatter Del Skrevet 8 timer siden 16 hours ago, baggiebridges said: Er dette en dyr skjerm, kan du bruke innboforsikringen, dvs bør da koste en del mer enn egenandelen. Husker ikke nøyaktig, godt under 10k er trygt å si. Det skal jeg ta og undersøke, takk for tipset ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå