Novice99 Skrevet 24. november Del Skrevet 24. november Min trofaste grundig tv som er ca 13 - 14 år gammel har brått fått et grønnskjær på bilde, kan se hva som foregår på skjermen, men alt har en grønn hinne over seg. Noen som vet hva som er galt ? Bare å kjøpe ny tv ? Regner med at reparasjon ikke lønner seg ? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 24. november Del Skrevet 24. november Er det uavhengig av hvilken kilde du bruker? Sjelden reparasjon lønner seg på en så gammel tv ja. Lenke til kommentar
losDos Skrevet 24. november Del Skrevet 24. november Prøver du å spille av en Dolby vision fil? 🙂 Lenke til kommentar
Novice99 Skrevet 24. november Forfatter Del Skrevet 24. november KANE2009 skrev (12 minutter siden): Er det uavhengig av hvilken kilde du bruker? Sjelden reparasjon lønner seg på en så gammel tv ja. Ikke sikker jeg vet hva du mener ? Helt vanlig tv via telenor tv boks...ikke så bevandret i det som du kanskje forstår Kanskje like greit å kjøpe ny nå, passe på mens det er black week osv.. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 24. november Del Skrevet 24. november Så du bruker med andre bord bare en kilde (Telenor tv boksen), ingen andre? Du har ikke noe annet utstyr du kan teste med? Prøvd å bytte inngang på TVen eventuelt også byttet HDMI kabel? Og jeg regner med dette gjelder alle kanaler? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 24. november Del Skrevet 24. november Novice99 skrev (1 minutt siden): Kanskje like greit å kjøpe ny nå, passe på mens det er black week osv.. Personlig vil jeg jo si at en tv som har vart i 13-14 år har gjort jobben sin og vel så det, men folk er forskjellig. Men skal du bytte er det sikkert et greit tidspunkt. Anbefaler denne tråden for tips: https://www.diskusjon.no/topic/1817324-tv-og-lydplanker-kjøpsguiden-2021-vår/page/279/#comments Lenke til kommentar
Novice99 Skrevet 24. november Forfatter Del Skrevet 24. november KANE2009 skrev (3 minutter siden): Personlig vil jeg jo si at en tv som har vart i 13-14 år har gjort jobben sin og vel så det, men folk er forskjellig. Men skal du bytte er det sikkert et greit tidspunkt. Anbefaler denne tråden for tips: https://www.diskusjon.no/topic/1817324-tv-og-lydplanker-kjøpsguiden-2021-vår/page/279/#comments Ja, det gjelder alle kanaler. Den er vel faktisk nærmere 15 år gammel om jeg tenker meg litt om, så jeg tror jeg bare passer på å fornye nå. Takk for trådtips ! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 24. november Del Skrevet 24. november Bare hyggelig og lykke til med tv kjøp 😁 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 24. november Del Skrevet 24. november (endret) Novice99 skrev (18 minutter siden): Ja, det gjelder alle kanaler. Den er vel faktisk nærmere 15 år gammel om jeg tenker meg litt om, så jeg tror jeg bare passer på å fornye nå. Takk for trådtips ! Hvorfot det? Tror det er en kabel jeg. Endret 24. november av Karltorbj Lenke til kommentar
Novice99 Skrevet 26. november Forfatter Del Skrevet 26. november Karltorbj skrev (På 24.11.2024 den 6:47 PM): Hvorfot det? Tror det er en kabel jeg. Du hadde faktisk på et vis rett….tv’en fungerer igjen ! Det var ikke en kabel, men selve tv boksen. Koblet den fra strøm, ventet noen minutter før startet den på nytt, og brått var bildet bra igjen. At jeg ikke tenkte på det med det samme ! 1 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 26. november Del Skrevet 26. november Novice99 skrev (9 minutter siden): Du hadde faktisk på et vis rett….tv’en fungerer igjen ! Det var ikke en kabel, men selve tv boksen. Koblet den fra strøm, ventet noen minutter før startet den på nytt, og brått var bildet bra igjen. At jeg ikke tenkte på det med det samme ! Ikke glem at en TV-boks i dag bare er en datamaskin for å se på TV-kanaler 😂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå