Gå til innhold

Grønnskjær på tv bilde

Anbefalte innlegg

Min trofaste grundig tv som er ca 13 - 14 år gammel har brått fått et grønnskjær på bilde, kan se hva som foregår på skjermen, men alt har en grønn hinne over seg.  Noen som vet hva som er galt ? Bare å kjøpe ny tv ? Regner med at reparasjon ikke lønner seg ? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
KANE2009 skrev (12 minutter siden):

Er det uavhengig av hvilken kilde du bruker? Sjelden reparasjon lønner seg på en så gammel tv ja.

Ikke sikker jeg vet hva du mener ?  Helt vanlig tv via telenor tv boks...ikke så bevandret i det som du kanskje forstår :)  Kanskje like greit å kjøpe ny nå,  passe på mens det er black week osv..   

Lenke til kommentar
Novice99 skrev (1 minutt siden):

Kanskje like greit å kjøpe ny nå,  passe på mens det er black week osv..   

Personlig vil jeg jo si at en tv som har vart i 13-14 år har gjort jobben sin og vel så det, men folk er forskjellig. Men skal du bytte er det sikkert et greit tidspunkt. Anbefaler denne tråden for tips: https://www.diskusjon.no/topic/1817324-tv-og-lydplanker-kjøpsguiden-2021-vår/page/279/#comments

Lenke til kommentar
KANE2009 skrev (3 minutter siden):

Personlig vil jeg jo si at en tv som har vart i 13-14 år har gjort jobben sin og vel så det, men folk er forskjellig. Men skal du bytte er det sikkert et greit tidspunkt. Anbefaler denne tråden for tips: https://www.diskusjon.no/topic/1817324-tv-og-lydplanker-kjøpsguiden-2021-vår/page/279/#comments

Ja, det gjelder alle kanaler.  Den er vel faktisk nærmere 15 år gammel om jeg tenker meg litt om,  så jeg tror jeg bare passer på å fornye nå.  Takk for trådtips !  

Lenke til kommentar
Novice99 skrev (18 minutter siden):

Ja, det gjelder alle kanaler.  Den er vel faktisk nærmere 15 år gammel om jeg tenker meg litt om,  så jeg tror jeg bare passer på å fornye nå.  Takk for trådtips !  

Hvorfot det? Tror det er en kabel jeg.

Endret av Karltorbj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...