Novice99 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Min trofaste grundig tv som er ca 13 - 14 år gammel har brått fått et grønnskjær på bilde, kan se hva som foregår på skjermen, men alt har en grønn hinne over seg. Noen som vet hva som er galt ? Bare å kjøpe ny tv ? Regner med at reparasjon ikke lønner seg ? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Er det uavhengig av hvilken kilde du bruker? Sjelden reparasjon lønner seg på en så gammel tv ja. Lenke til kommentar
losDos Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Prøver du å spille av en Dolby vision fil? 🙂 Lenke til kommentar
Novice99 Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden KANE2009 skrev (12 minutter siden): Er det uavhengig av hvilken kilde du bruker? Sjelden reparasjon lønner seg på en så gammel tv ja. Ikke sikker jeg vet hva du mener ? Helt vanlig tv via telenor tv boks...ikke så bevandret i det som du kanskje forstår Kanskje like greit å kjøpe ny nå, passe på mens det er black week osv.. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Så du bruker med andre bord bare en kilde (Telenor tv boksen), ingen andre? Du har ikke noe annet utstyr du kan teste med? Prøvd å bytte inngang på TVen eventuelt også byttet HDMI kabel? Og jeg regner med dette gjelder alle kanaler? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Novice99 skrev (1 minutt siden): Kanskje like greit å kjøpe ny nå, passe på mens det er black week osv.. Personlig vil jeg jo si at en tv som har vart i 13-14 år har gjort jobben sin og vel så det, men folk er forskjellig. Men skal du bytte er det sikkert et greit tidspunkt. Anbefaler denne tråden for tips: https://www.diskusjon.no/topic/1817324-tv-og-lydplanker-kjøpsguiden-2021-vår/page/279/#comments Lenke til kommentar
Novice99 Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden KANE2009 skrev (3 minutter siden): Personlig vil jeg jo si at en tv som har vart i 13-14 år har gjort jobben sin og vel så det, men folk er forskjellig. Men skal du bytte er det sikkert et greit tidspunkt. Anbefaler denne tråden for tips: https://www.diskusjon.no/topic/1817324-tv-og-lydplanker-kjøpsguiden-2021-vår/page/279/#comments Ja, det gjelder alle kanaler. Den er vel faktisk nærmere 15 år gammel om jeg tenker meg litt om, så jeg tror jeg bare passer på å fornye nå. Takk for trådtips ! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Bare hyggelig og lykke til med tv kjøp 😁 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Novice99 skrev (18 minutter siden): Ja, det gjelder alle kanaler. Den er vel faktisk nærmere 15 år gammel om jeg tenker meg litt om, så jeg tror jeg bare passer på å fornye nå. Takk for trådtips ! Hvorfot det? Tror det er en kabel jeg. Endret 2 timer siden av Karltorbj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå