Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Pusse opp bad (overfladisk). Kan alt gjøres selv?

Anbefalte innlegg

Er på tide å pusse opp litt på badet. Mest det overfladiske, da ting ellers virker å være i fungerende stand. Tenker å bytte vegg-/baderomsplater, gulvbelegg, lister, servant, skap, speil, montere vifte, dusjdører, dusjbatteri, dusjsett, veggknappen til doen og henge opp noen knagger o.l mindre ting. Har kikket litt på nett på noenlunde rimelige varer og produkter, og for kun dem så ser det ut til at prisen blir på mellom 50-75000kr. Badet er 2,7m*2,1m/5,67kvm.

Men kan jeg gjøre all jobben selv? Ser for meg det er å bytte baderomsplater og gulvbelegg som er mest risikofylt hvis jeg ikke klarer å gjøre det bra nok, med tanke på eventuelle fuktskader eller lignende? Forsikring blir vel kanskje også dårligere hvis jeg gjør det selv? Hva kan jeg forvente en håndverker koster hvis h*n gjør jobben eller deler av jobben? 

Endret av Ænonym
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forsikringsselskapet kan gi avkortning på eventuell utbetaling av forsikring.

Eksempelvis om det er gjort feil i forbindelse med arbeidet, spesielt om det er handlet uforsvarlig.

Så lenge som arbeidet er fagmessig utført skal ikke det være noen risiko for avkorting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...