Gå til innhold

Kjøpshjelp til en hybrid pc/nettbrett (2-i-1) til bruk i studier (mellom kr. 3000-5000)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ute etter en enkel hybrid mellom pc og nettbrett til bruk i studier og kun det. Til dataspill og hverdagsbruk har jeg andre maskiner. Ser for meg å benytte Office One note eller liknende gratis alternativ (bruker allerede LibreOffice og før den tid var det OpenOffice i mange år). Jeg kommer trolig ikke til å anskaffe meg Microsoft Office pakken da det er mye der jeg ikke trenger (for eks. skylagring osv). Nå har jeg undersøkt litt på nettet etter en passende pc, men det er en jungel der ute og jeg mister oversikten. Derfor trenger jeg tips fra dere. De jeg har sett på koster alt fra. kr. 9000 til kr. 24000. Søker jeg feil?

På forhånd takk.

Endret av Boing_80
Lenke til kommentar
  • Boing_80 endret tittelen til Kjøpshjelp til en hybrid pc/nettbrett (2-i-1) til bruk i studier (mellom kr. 3000-5000)
Videoannonse
Annonse

Er det noe slikt du tenker på:

Lenovo Yoga 7 OLED i5-1340P / 8GB LPDDR5 / 512 GB SSD / 14" WUXGA OLED / bærbar PC (grå)

Elkjøp OUTLET: kr 6351 (Som ny - Komplett i originalemballasje)

Sitat

Skjermen kan roteres og brukes som et nettbrett som enkelt lar deg ta skisser, tegne eller ta notater med inkluderte Lenovo Digital Pen. 

Eller denne som rimeligere, men har eldre prosessor, mindre SSD og ikke så god skjerm (jeg er usikker, men tror ikke det følger med digital penn). Skjermen kan roteres:

HP Pavilion x360 i5-1135G7 / 8 GB DDR4 / 256 SSD / 14" Full HD IPS 2-i-1

Elkjøp OUTLET: kr 5189 (Som ny - uten originalemballasje)

Lenke til flere alternativer fra Elkjøp OUTLET.

Endret av backtoback
hp; sitat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...