Raude Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Jeg har fått vann under vasken. Det ser ut som vasken tetter seg og jeg må rengjøre rørene. Men mitt spørsmål er om man skal dekke til alle de 3 åpningene som er på rørene? Og evt. hva jeg skal kjøpe for å gjøre det? Se bilde. Den røde pilen viser hvor vannet kommer ut. NB! Det er ikke noe oppvaskmaskin tilkobling. Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Skru av den nederste koppen. Dette er vannlåsen. Rens denne grundig. Du bør også tette alle åpninger over vannlåsen. 1 Lenke til kommentar
toralfb Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Utgang der pilen peker er for tilkobling av oppvaskmaskin. Er ingen oppvaskmaskin koblet til må åpningen tettes. 1 Lenke til kommentar
Raude Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Orion666 skrev (1 time siden): Skru av den nederste koppen. Dette er vannlåsen. Rens denne grundig. Du bør også tette alle åpninger over vannlåsen. toralfb skrev (1 time siden): Utgang der pilen peker er for tilkobling av oppvaskmaskin. Er ingen oppvaskmaskin koblet til må åpningen tettes. Takk, hvordan skal den tettes? Hva er det som er vanlig å tette med? Skal til Class Ohlson etterpå. Lenke til kommentar
Rusty Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) Jeg hadde tatt noen gode bilder og dratt til en rørleggerbutikk.VVS-butikk Endret 1 time siden av Rusty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå