Gå til innhold

Elon Musk er verdens beste Diablo 4 spiller.

Anbefalte innlegg

Elon Musk er kjent for sitt engasjement i teknologisk innovasjon og ambisiøse prosjekter som Tesla og SpaceX. Samtidig har han kommet med uttalelser og handlinger som har skapt debatt om hans menneskesyn. Her er noen eksempler:

1. Uttalelser om transpersoner: I et intervju med psykologen Jordan Peterson i juli 2024 uttalte Musk at han hadde "mistet sin sønn" på grunn av det han kalte "woke-viruset", med henvisning til datterens kjønnsbekreftende behandling. Dette ble oppfattet som en kritikk av transpersoner og "woke"-kulturen.

2. Kritikk av jødiske organisasjoner: I november 2023 svarte Musk på en tweet som hevdet at jødiske samfunn fremmer hat mot hvite mennesker, med kommentaren: "Du har sagt den faktiske sannheten." Dette førte til sterk kritikk og anklager om antisemittisme.

Sol
  3. Fagforeninger: Hans holdning til fagforeninger har vært kritisert, spesielt i forbindelse med Tesla-streiken i Sverige. Dette tyder på en manglende respekt for arbeideres rettigheter.

Aftenposten

Endret av iMarius
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Reg2000 skrev (4 minutter siden):

Så en like radikal marxist som feks Sylvi Listhaug og Erna Solbrg altså?

Dette her viser bare hvordan folk blir dummere av å lese pisspreik på sosiale medier, og bruker ord de ikke forstår fordi de faller for overfloden av desinformasjon i den amerikanske valgkampen.

Jeg orker ikke å lære alle på Diskusjon.no å tenke og lese, men jeg adresserer den tydelige tankefeilen din en gang, og så kan du anse deg som blokkert.

Politikk: "A federal jobs guarantee."

Det finnes ingen til høyre for Rødt som har slike marxistiske ideer.

Rødt: Ja, det politiske partiet Rødt i Norge ønsker å garantere at alle har en jobb. En av de sentrale politiske sakene for Rødt er å skape et samfunn hvor arbeid til alle er en rettighet.

SV: Sosialistisk Venstreparti (SV) i Norge har en politikk som innebærer et sterkt fokus å sikre arbeid til alle, selv om de ikke bruker den eksakte formuleringen "garantere at alle har en jobb" i sine programmer. Her er hva SV ønsker å gjøre for å oppnå dette målet:

Da brant du muligheten din.

Lenke til kommentar
iMarius skrev (7 minutter siden):

Elon Musk er kjent for sitt engasjement i teknologisk innovasjon og ambisiøse prosjekter som Tesla og SpaceX. Samtidig har han kommet med uttalelser og handlinger som har skapt debatt om hans menneskesyn. Her er noen eksempler:

1. Uttalelser om transpersoner: I et intervju med psykologen Jordan Peterson i juli 2024 uttalte Musk at han hadde "mistet sin sønn" på grunn av det han kalte "woke-viruset", med henvisning til datterens kjønnsbekreftende behandling. Dette ble oppfattet som en kritikk av transpersoner og "woke"-kulturen.

2. Kritikk av jødiske organisasjoner: I november 2023 svarte Musk på en tweet som hevdet at jødiske samfunn fremmer hat mot hvite mennesker, med kommentaren: "Du har sagt den faktiske sannheten." Dette førte til sterk kritikk og anklager om antisemittisme.

Sol
  3. Fagforeninger: Hans holdning til fagforeninger har vært kritisert, spesielt i forbindelse med Tesla-streiken i Sverige. Dette tyder på en manglende respekt for arbeideres rettigheter.

Aftenposten

Det er så slitsomt å måtte lære dere å tenke og lese.

Musk har beklaget kommentaren om jødene. Det betyr at hans menneskesyn er helt perfekt. Lov å feile.

Ja, Elon Musk har beklaget kommentaren. I et intervju med New York Times DealBook Summit i november 2023, sa Musk at tweeten hans var "muligens den verste" han noensinne har publisert, og han uttrykte at han var lei seg for det han hadde skrevet. Han har også forklart at hans intensjon var å kritisere Anti-Defamation League (ADL) for det han ser som deres rolle i å fremme rasisme mot hvite, men han innrømmet at hans ordvalg var feil og at det kom ut feil.

Jeg leder, ingen av dere har klart å få frem ett eneste poeng mot Musk. Flere av dere graver dypt og finner intet.

Sånn sett er det snart 10-0 til meg.

Dere er kjedelige. Ikke ett eneste poeng mot Elon.

Jeg er helt sikker på at dere ignorerer det faktumet fullstendig:-)

Mot fagforeninger?

Veldig bra innstilling.

Lenke til kommentar

Jeg har lært alle som prøvde seg her, muligheten de har for å ikke svelge alle marxistiske og venstrevridde løgner rå.

Dere klarte å finne null dritt på Elon.

Jeg vant.

Nå anser jeg jobben som utført.

Det var litt slitsomt, men gøy.

Og det var lekende lett:-)

Høyresiden er virkelighetsorienterte, venstresiden omfavner den løgnaktige doktrinen.

Det høyeste menneskesynet, som Trump og Elon representerer, er å la mennesker være i fred, individuell selvbestemmelse/autonomi,  beholde mer av det de selv produserer, ytre seg fritt om alt fredelig, beskytte dem eller la dem beskytte seg fra kriminelle – altså grunnleggende negative menneskerettigheter. Det vi på ytre høyre og høyresiden representerer – det humane, menneskelig etikk.

Vi rasjonelle eier X, men det er aldri galt å la det dryppe litt virkelighet også på andre sosiale medier.

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...