ProphetSe7en Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Vurderer å kjøpe mer ett par som går til 40 kg sammen med en benk. Noen som har erfaringer med justerbare manualer og kan si noe om hvordan de er i bruk? Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden ProphetSe7en skrev (13 timer siden): Vurderer å kjøpe mer ett par som går til 40 kg sammen med en benk. Noen som har erfaringer med justerbare manualer og kan si noe om hvordan de er i bruk? Ja jeg har hatt mine i rundt 10år. Bodymax mener jeg merket er, har vært storfornøyd. De har vært mye i bruk og jeg har aldri opplevd at de har sviktet, meget plassbesparende. Eneste man må være obs på etterhvert er noe treghet i skivene slik at enkelte skiver kan henge igjen litt i hantlene etter justering, hender seg at me an må gi de et ekstra kakk ned mot holderen for å få noen av de til å slippe. Når det er sagt er det et skjeldent problem men kan forekomme så man må være obs på det. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden Tror det må bli et par slike justerbare manualer og en benk, bytte ut romaskinen som aldri er i bruk likevel. Flere ulike merker å velge mellom i prisklassen 4-4500 for et par, men vanskelig å finne erfaringer med de ulike merkene. Se om jeg finner noe fra en forhandler der er mulighet å ta ting med i ettertid, og ikke fra en som selger hjemme i stuen sin. Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Tror det var hos sportsmaster jeg kjøpte mine. Vet ikke hvilke merker de tilbyr nå men muligens pivot eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå