Whitestar127 Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) Hei, jeg er totalt forvirret over paneltypene på Samsung TV-er. Er Samsung 55" S90D en WOLED- eller QD-OLED TV? Når til og med displayspecifications.com må gjøre en "educated guess", kan man lure på hva Samsung holder på med. De gjetter altså at det bare er 65-tommeren (i EU og Norge) som er QD-OLED, men det er jo umulig å faktisk finne ut når det bare står "OLED" under absolutt alle specs uansett størrelse. Grrrrrrr! REDIGERING: Dette var visst et kjent problem: Beware of the 2024 Samsung OLED TV panel lottery - FlatpanelsHD Endret 5 timer siden av Whitestar127 Lenke til kommentar
Whitestar127 Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden (endret) For andre som måtte lure på det samme: Jeg kontaktet Samsung support og fikk et oppklarende svar: Meg: Hi, regarding this particular TV model which is sold in Norway: TQ55S90DAE: Does it have a QD-OLED panel or a WOLED panel? Support: The TV model TQ55S90DAEXXC features a QD-OLED panel. This type of panel combines quantum dot technology with OLED, providing enhanced colour accuracy and contrast. Was that helpful to you? Meg: Yes, so if I see TQ55S90DAEXXC under "Specifications", then it's guaranteed that it is a QD-OLED, correct? Support: Yes this one has QD-OLED panel for sure. Ergo er i hvert fall disse QD-OLED: Samsung 55" S90D OLED TV TQ55S90D - TV-er - Komplett.no https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/tv-og-tilbehor/tv/samsung-55-s90d-4k-oled-smart-tv-2024/763342 Samsung 55" 4K OLED TV TQ55S90DAEXXC - Power.no Samsung TQ55S90DAEXXC | NetOnNet Endret 4 timer siden av Whitestar127 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå