Lyncs Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Jeg har forstått det slik at det er en fordel å gå for Apple år det gjelder nettbrett og jeg er ute etter en god deal til rundt 3-4K, Dvs. at jeg ikke trenger de råeste utgavene. Lurte derfor hvilken som er "best for bucks" i den prisklassen. Er det et smart valg å handle fra f.eks Aliexpress? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Handle fra norske butikker så får du norsk garanti og reklamasjon, verdt mye mer enn hva du sparer ved å kjøpe på aliexpress Vanligvis er en forrige gen ipad(ikke mini) et godt kjøp. Mini er som regel bedre speccet og noen tusenlapper dyrere Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Ta gjerne med i beregningen om den har USB-C eller Lightning. Dumt å satse på en døende standard. Lenke til kommentar
Lyncs Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Mannen med ljåen skrev (3 timer siden): Ta gjerne med i beregningen om den har USB-C eller Lightning. Dumt å satse på en døende standard. OK. Hvilken generasjon begynte med slikt? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 11 minutes ago, Lyncs said: OK. Hvilken generasjon begynte med slikt? 10. generasjon iPad (som kom i 2022). Koster fra 4990,- og oppover (hos Apple.no). Det kan hende det kom noen versjoner av iPad Pro med USB-C før dette, men de er vel ikke tilgjengelige lenger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå