Lyncs Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Jeg har forstått det slik at det er en fordel å gå for Apple år det gjelder nettbrett og jeg er ute etter en god deal til rundt 3-4K, Dvs. at jeg ikke trenger de råeste utgavene. Lurte derfor hvilken som er "best for bucks" i den prisklassen. Er det et smart valg å handle fra f.eks Aliexpress? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Handle fra norske butikker så får du norsk garanti og reklamasjon, verdt mye mer enn hva du sparer ved å kjøpe på aliexpress Vanligvis er en forrige gen ipad(ikke mini) et godt kjøp. Mini er som regel bedre speccet og noen tusenlapper dyrere Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Ta gjerne med i beregningen om den har USB-C eller Lightning. Dumt å satse på en døende standard. Lenke til kommentar
Lyncs Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Mannen med ljåen skrev (3 timer siden): Ta gjerne med i beregningen om den har USB-C eller Lightning. Dumt å satse på en døende standard. OK. Hvilken generasjon begynte med slikt? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 11 minutes ago, Lyncs said: OK. Hvilken generasjon begynte med slikt? 10. generasjon iPad (som kom i 2022). Koster fra 4990,- og oppover (hos Apple.no). Det kan hende det kom noen versjoner av iPad Pro med USB-C før dette, men de er vel ikke tilgjengelige lenger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå