BeyondALL Skrevet i går, 16:50 Del Skrevet i går, 16:50 Har en ellers sprek PC, og skjermen jeg har nå har for lav frekvens. Har sett litt på "Samsung Odyssey S32BG700 32" Gaming 4K UHD IPS", men den har vistnok hatt litt issues. Noen bedre forslag, helts under 10 lapper. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet i går, 17:07 Del Skrevet i går, 17:07 Visst du planlegger å bruke 10K på en monitor så hadde jeg gått for OLED. Denne er på tilbud nå hos Elkjøp til 9990kr. Den får også gode kritikker fra Lyd & Bilde. 1 Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet i går, 18:16 Forfatter Del Skrevet i går, 18:16 Den virker veldig bra, så ikke at den hadde G-synk i den første sjapp jeg så den i, men det har den jo. Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet i går, 18:44 Forfatter Del Skrevet i går, 18:44 Da er den bestilt gett Lenke til kommentar
TheKims Skrevet i går, 18:50 Del Skrevet i går, 18:50 Om en monitor har Free eller G-Sync er ikke noe man trenger å bry seg om. FreeSync fungerer på alle skjermkort og er like bra som G-Sync. Tror nok du blir fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå