Spillredaksjonen Skrevet i går, 14:00 Del Skrevet i går, 14:00 Sniktitt: Avowed Er Avowed neste års store rollespill? Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
SynT Skrevet i går, 14:18 Del Skrevet i går, 14:18 "Er Avowed neste års store rollespill?" Nei, den tittelen går nokk til Kingdom Come Deliverance 2 2 Lenke til kommentar
Fenris Helheim Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Det att de fjerna multiplayer kommer til å ødelegge veldigt. Jeg skipper det ivertfall pga det. Lenke til kommentar
Tottoro Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden (endret) Fenris Helheim skrev (5 timer siden): Det att de fjerna multiplayer kommer til å ødelegge veldigt. Jeg skipper det ivertfall pga det. Enda godt de gjorde. Etter min mening. På generelt basis (med unntak), burde man ikke blande kortene. Jeg gleder meg stort til dette. Så hører og leser jeg andre previews, hvor inntrykket er helt motsatt. Der skepsis nå blir møtt «hype». Endret 11 timer siden av Tottoro Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden SynT skrev: "Er Avowed neste års store rollespill?" Nei, den tittelen går nokk til Kingdom Come Deliverance 2 Eller nok en dlc til Elden Ring? :D Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden MomentousMomentum skrev (14 minutter siden): SynT skrev (20 timer siden): "Er Avowed neste års store rollespill?" Nei, den tittelen går nokk til Kingdom Come Deliverance 2 Eller nok en dlc til Elden Ring? En DLC er ikke et spill Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Avowed er det verste spillnavnet jeg noen gang har vært borti. Det gir meg anti-hype. Det får meg kun til å tenke på kalkuner som Anthem og Forspoken. Grøss. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå