Zink Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Har visst fått en anmerkning ( aner ikke hva den dreier seg om, og ikke gadd jeg sjekke heller... ) og hver gang jeg skriver noe som helst her, så legger seg en rød flekk til konvolutten i venstre frame som en anmerkning for topic generelt: hvor lenge skal vi måtte rødme/ merkes/ slepe på hw.no.forum-spyware og "smitte" alle på dette viset ? Jeg er selvsagt uenig i "politikken": den lager mer bråk enn de som virkelig går inn for det. . Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Bare så du vet det, så er det bare du som kan se advarsel-grafen din. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Har visst fått en anmerkning ( aner ikke hva den dreier seg om, og ikke gadd jeg sjekke heller... ) og hver gang jeg skriver noe som helst her, så legger seg en rød flekk til konvolutten i venstre frame som en anmerkning for topic generelt: hvor lenge skal vi måtte rødme/ merkes/ slepe på hw.no.forum-spyware og "smitte" alle på dette viset ? Jeg er selvsagt uenig i "politikken": den lager mer bråk enn de som virkelig går inn for det. . Ønsker du og utdype hva du mener? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ikke det at jeg forstod helt hva du mente med spyware, hvis det er advarselgrafen du sikter til kan jeg infomere at du har ikke fått noen advarsel. Advarselnivået ditt ligger på 0%, men den baren vil alltid være synlig, men kun for deg selv. Ingen grunn til å bli bekymret. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Ønsker du og utdype hva du mener? Gjerne: hvis jeg åpner en tråd/ skriver et innlegg så kommer en rød prikk på konvolutt at en deltaker i debatten er belastet med anmerkning. edit: Det kan jeg kontrollere når jeg legger inn tråden ( før noen har svart ) - hvis jeg er belemret med 0%, hvorfor er rød prikk på konvolutten der da ? . Endret 16. januar 2004 av Zink Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Er ikkje meiningen med den prikken at du har eit innlegg i posten da? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Prikken viser at det er nye uleste innlegg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Prikken viser at det er nye uleste innlegg. Det veit eg er feil, nye innlegg blir markert med ein lys\sterk farge på konvolutten. Eg meiner det var ein oversikt over kva alt betydde. men nå finner eg den ikkje lenger, er berre borte plutselig. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Den prikken betyr at man har hatt innlegg i tråden. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Du har enkelt og greit misforstått litt Zink Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Tror trådstarter ikke helt vet hva han snakker om -Men jeg vil addressere dette til forumstyret... Det er et bittelite irritasjonsmoment for meg; At det vises "inne i forumet" står det antall svar... altså totale innlegg - trådstarters første innlegg... mens på f. eks "siste fra forumet" på hovedsiden står alle innlegg, altså svarene i tilleg til trådstarter's første innlegg. -Jeg vet det er en filleting men det irriterer meg grenseløst ettersom jeg tror det er en ny post osv (glemmer det hele tiden) Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Den prikken betyr at man har hatt innlegg i tråden. Det er korrekt. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Du har enkelt og greit misforstått litt Zink Yep, og jeg var tydeligvis i godt selskap takker for oppklaringen alle sammen ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Og uansett, har du en advarsel er det ingen andre enn DU som ser den, så man trenger ikke være flau for å poste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå