Gå til innhold

Anmeldelse: Stalker 2: Heart of Chornobyl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, CitrusVG said:

Vil også påpeke at spillet har ufattelig mye bugs, ekstremt dårlig/buggy AI og teknisk ekstremt dårlig optimalisert. Det er også etter 5 patchene. Jeg ville ha ventet på Digital Foundry sin review.

Har man Gamepass fra før koster det vel neppe mer enn tiden det tar å laste ned og prøve? Er det for buggy, avinstaller og vent på patch...

Lenke til kommentar
13 minutes ago, CitrusVG said:

Vil også påpeke at spillet har ufattelig mye bugs, ekstremt dårlig/buggy AI og teknisk ekstremt dårlig optimalisert. Det er også etter 5 patchene. Jeg ville ha ventet på Digital Foundry sin review.

Sweet, akkurat som originalen hehe.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
CitrusVG skrev (5 timer siden):

Utmerket.
Jeg satt nesten her og tenkte at det var for godt til å være sant dersom det også var en knirkefri lansering. S.T.A.L.K.E.R spill skal være en broken mess i lang tid.
We're so fucking back.

• Liker 2
Lenke til kommentar
3090, i9 12900, 5120x1440. Sluggish som pokker når jeg fyrte opp isted, dog uten å styre for mye med settings! Var selve aimen som var problemet, ikke at det nødvendigvis var for lav fps. Virket så utrolig hakkete og mye stutter når man så seg rundt. Som å prøve å sikte på konsoll med 30- frames. Er det en utgiver jeg uansett velger å gi en stor pose goodwill er det disse her! Skal gi det en god sjanse i morgen og prøve ut ulike settings. Leste at det kan hjelpe å styre litt inne i Nvidia også
Lenke til kommentar

funket fint helt frem til første Outpost, da startet stuttering og FPSen ca halverte seg og CTDer kom i tider og utider. 4090 og 7950X3D så slik sett knapt mulig å ha en bedre PC for spilling. Litt skuffet, men ikke uventet og det ble tross alt kommunisert godt ut i forveien at det kom til å bli ett spill med mye patching og optimalisering langs med så ikke nødvendigvis den beste opplevelsen fra dag 1. Angrer likevel ikke på kjøpet, og ønsker å gi min støtte til studioet gitt omstendighetene de har måtte utvikle dette spillet i, og har troen på at det blir et fantastisk bra spill til slutt, som og de 3 første STALKER spillene var, selv med sine massive tekniske problemer :)

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
LampeLars94 skrev:
Skulle ønske jeg hadde PC til Stalker 2
Jeg skal oppgradere snart, men jeg venter ikke på å spille S.T.A.L.K.E.R 2. Har en 1080ti, men bra cpu og 64gb RAM. Jeg kjører spillet på medium med 40-60 fps. Ikke det beste, men det funker til jeg har fått meg ny rig. Hvis dette er info som hjelper deg :)
Lenke til kommentar
Så det er et solid og gøyt spill i bunnen, men som jeg har forstått det så har mange hatt problemer med bugs og ytelse. Som ny til serien, så kjøpte jeg de gamle spillene på tilbud på GOG. Så når jeg kommer til Stalker 2, så håper jeg de har fått fikset spillet en god del :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...