Femtekolonne Skrevet i går, 12:05 Del Skrevet i går, 12:05 Jeg har sparing via jobben i fond hos Storebrand og så har jeg begynt å spare litt selv hos Kron. Jeg har noe ubrukte penger på vanlig bankkonto som jeg nå nesten førte over til Kron. Men er det kanskje bedre å sette dem inn ett annet sted? Lenke til kommentar
kremt Skrevet i går, 13:21 Del Skrevet i går, 13:21 Kron global index er det aller billigste index fondet man finner på markedet. Skal selv åpne konto på kron og spare der, ikke funnet noen billigere. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Hvorfor er det bedre å sette pengene et annet sted tenker du? Lenke til kommentar
Phantom Software Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Det er ikke noen klare, bedre alternativer. Kron gir deg flere valg om du ønsker det angående risikoprofil, langsiktighet, spesifikke fond osv. Ut i fra hvordan du stiller spørsmålet er min anbefaling at du fortsetter med Kron og benytter guides og anbefaling derfra for å sette opp spareplan. Det finnes, selvsagt, nær sagt tusen alternativ. Du kan følge med på risiko, kostnader og ytelse på de fleste aksjer og fond selv via f ex Morningstar, opprette egen aksjesparekonto, kjøpe aksjer på nordnet og via banken, osv osv. Kron er derimot et godt alternativ med gode guider som så vidt jeg vet leder deg mot løsninger med lave avgifter, om du ikke ønsker / har tid til å lære deg alt selv. Lenke til kommentar
Myriad Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Kron er et godt alternativ i dag. Om et år? Kanskje ikke Lenke til kommentar
rioi Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Min anbefaling er å kjøpe bitcoin på den norske plattformen "Bare Bitcoin". Sett på fast trekk hver måned/uke. Deretter sett av tid til å studere bitcoin og hvorfor det har verdi. Hvis du ikke setter av tid på å forstå bitcoin før 2025 vil du angre på det. Hold deg unna alt av andre kryptovalutaer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå