backtoback Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden (endret) Finnes det en kvikkfiks slik at jeg slipper manuelt å gjenoppta nedlastingen ved brudd? Min internettforbindelse er via mobiltelefonen (Telia 5G (4G?) og USB-tethering). På det verste er det brudd hvert 5-10 minutt, men vanligvis 1-2 ganger i timen. Problemet er mest irriterende når 100 GB mobildata på full hastighet er oppbrukt, for da synker hastigheten til 3 Mbit/s (=375 KByte/s). Store filer gir da mange brudd. Endret 17 timer siden av backtoback Lenke til kommentar
Curuion Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden DownThemAll extension. https://chromewebstore.google.com/detail/downthemall/nljkibfhlpcnanjgbnlnbjecgicbjkge Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden backtoback skrev (33 minutter siden): Finnes det en kvikkfiks slik at jeg slipper manuelt å gjenoppta nedlastingen ved brudd? Hvorfor bruker du ikke en downloadmanager til iso'ene? F.eks. Jdownloader. Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 18 timer siden Forfatter Del Skrevet 18 timer siden (endret) Litt relevant tilleggsinfo: Jeg har så langt klart meg uten GOG Galaxy for nedlasting av GOG-spill. Nedlasting skjer via "Download Offline Backup Game Installers" i nettleseren. [1] Kan jeg laste ned "Download Offline Backup Game Installers" inne i GOG Galaxy (jeg antar at GOG Galaxy har en solid pause / (auto) resume-funksjon for nedlasting), for deretter å installere spill manuelt? Jeg skal prøve "DownThemAll extension" og "Jdownloader". [2] ... men må jeg ikke være innlogget hos GOG for å få nedlastet spillene? Edit 1: Det står ingenting om "auto resume" på nettsiden til "DownThemAll", @Curuion, vet du om den støtter det? Endret 18 timer siden av backtoback Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden [2] GOG skriver selv at det er mulig å laste ned med download mangers. Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 18 timer siden Forfatter Del Skrevet 18 timer siden mobile999 skrev (1 minutt siden): [2] GOG skriver selv at det er mulig å laste ned med download mangers. OK, takk for info Da skal jeg prøve å laste ned med en download manager. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Link: https://jdownloader.org/jdownloader2 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) backtoback skrev (45 minutter siden): Litt relevant tilleggsinfo: Jeg har så langt klart meg uten GOG Galaxy for nedlasting av GOG-spill. Nedlasting skjer via "Download Offline Backup Game Installers" i nettleseren. [1] Kan jeg laste ned "Download Offline Backup Game Installers" inne i GOG Galaxy (jeg antar at GOG Galaxy har en solid pause / (auto) resume-funksjon for nedlasting), for deretter å installere spill manuelt? Jeg skal prøve "DownThemAll extension" og "Jdownloader". [2] ... men må jeg ikke være innlogget hos GOG for å få nedlastet spillene? Edit 1: Det står ingenting om "auto resume" på nettsiden til "DownThemAll", @Curuion, vet du om den støtter det? Du kan laste ned offline installeringer via GOG Galaxy. Legger seg i samme mappe som Manualer, Digital Art Books, Musikk etc. Og da kan det pauses og fortsettes som du vil. Det ligger under Extras->Offline Backup Installers (helt nederst, må skrolle litt med enkelte spill) The Witcher 3 Complete Edition eksempel: Endret 17 timer siden av Laserbeam Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 17 timer siden Forfatter Del Skrevet 17 timer siden (endret) @Laserbeam, takk for info! Det skrives mye "dritt" om GOG Galaxy, det er grunnen til at jeg har holdt meg unna. Har også vurdert å installere alternativer som Heroic Game Launcher, Playnite etc. -- er de noe bedre enn GOG Galaxy? @mobile999, jeg har nå lastet ned og installert JDownloader, og den funker som bare det! Tusen takk for tipset, det sparer meg mange "fortsett-klikk" Hver 4 GB fil tar ca. 3 timer å laste ned og Fallout 4 GOTY + Fallout London er totalt ca. 65 GB. Jeg må fortsatt starte nedlastingen i nettleseren, avslutte/sette på pause og deretter "Kopiere nedlastingslenke". Lenken blir automatisk "fanget opp" av JDownloader, og så er det bare å starte nedlastingen. "Auto-Reconnection" er påslått som standard. Endret 17 timer siden av backtoback typos Lenke til kommentar
Curuion Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Ble usikker på DownThemAll, vet det har funka før, men ser ut som det muligens har blitt fjerna engang, og det er kun manuell pause/stop,og in-session auto retry, blir tapt med restart av browser/pc. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden (endret) backtoback skrev (4 timer siden): @Laserbeam, takk for info! Det skrives mye "dritt" om GOG Galaxy, det er grunnen til at jeg har holdt meg unna. Har også vurdert å installere alternativer som Heroic Game Launcher, Playnite etc. -- er de noe bedre enn GOG Galaxy? Jeg bruker Playnite samme med alle de klientene jeg har. Fungerte også flott med GOG Galaxy, og i Playnite så kan du velge å starte spillene utenom GOG Galaxy. Og den importerer alle spillene du har. Må bare logge inn og kople de diverse kontoene opp mot Playnite, og både installerte og ikke installerte spill blir da importert. Ikke alle klientene trenger at du må kople til en konto, da importerer den kun installerte spill Endret 12 timer siden av Laserbeam Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 11 timer siden Forfatter Del Skrevet 11 timer siden (endret) DownThemAll: Jeg installerte utvidelsen i Firefox og nedlastingen gikk fint lenge -- så jeg begynte å tro at den støttet en auto-resume-funksjon. Men da nettverksbruddet kom, og jeg trykket på "resume/play"-knappen begynte den å laste ned hele fila på nytt . Jeg har ikke brukt denne utvidelsen tidligere, så det kan jo være at jeg har misforstått et eller annet. Playnite: Jeg tror jeg hopper bukk over GOG Galaxy og prøver Playnite Hva med spillene som jeg allerede har installert i mappa "C:\GOG Games\", tar Playnite seg av det og importerer dem inn i Playnite? Edit: Jeg fant svar på spørsmålet: Sitat Scan a directory for multiple games/apps by selecting Add Game > Scan Automatically from the menu. Kilde: https://api.playnite.link/docs/manual/library/games/addingGames.html Endret 11 timer siden av backtoback Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå