Gå til innhold

Trøblete lansering for Microsoft Flight Simulator 2024

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MomentousMomentum skrev:
Walkyrje skrev:

Hele greia er en fiasko. Prøvde den litt på gamepass.

Får håpe Stalker 2 blir det store da :)

Sammenlignet du nettopp et 100% Single player FPS med en flysimulator? XD
Nei, det gjorde han ikke. La oss prøve igjen: "Hele greia er en fiasko". Det vil si "hele" spillet er en fiasko, lansering, ytelse, innhold, alt. Så kommer neste linje, la oss analysere denne nærmere for deg. "Får håpe Stalker 2 blir det store da". Da håper altså posteren at dette spillet ikke blir som MFS-24. Altså la oss ta dette til en dypere nivå for deg. Han håper da altså at Stalker 2 ikke blir som MFS-24. MFS-24 ble da en fiasko, altså alt ved spillet, lansering, innhold, ytelse osv var ikke bra nok. Da er det da motsatt effekt som er ønskelig, altså ikke en fiasko. Det vil si, at spillet leverer på lansering, innhold, ytelse og så videre. Da håper jeg dette ga deg litt mer momentum.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Igår kom jeg inn i 2 min (etter mange timer og flere stopp på 97%) før det kræsjet.  Idag kommer jeg inn etter en oppstart som er litt treg (men minutter og ikke timer) og ser ut til å fungere ganske bra, bortsett fra at det ikke er spesielt responsivt på menyer og slikt i spillet.  Mapping av funksjoner til Thrustmaster Flightstick er ikke enkelt å lagre av en eller annen grunn... kan nok jobbes med forenklinger i brukergrensesnitt...  men men... får se an noen dager om ytelse etc blir bedre og om det kommer guider til konfig (burde vært en funksjon for å overføre innstillinger fra FS2020)

Bygninger er blitt bedre, men kan fortsatt bli enda bedre. Ihvertfall ser Holmenkollen, Operaen, Rådhuset etc nogenlunde riktige ut.  Detaljnivået er merkbart bedre for terreng og gjør at en lettere kjenner seg igjen og kan følge dette.

Bilde tatt mot Drammen i spillet.  Opsjonene for å velge tidspunkt, vær osv fungerer som i FS2020

20241120191825_1.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...