Spillredaksjonen Skrevet onsdag kl 02:40 Del Skrevet onsdag kl 02:40 PlayStation Portal åpner for spillstrømming via skyen Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
phraze Skrevet onsdag kl 10:10 Del Skrevet onsdag kl 10:10 (endret) "Additionally, the streaming games playable on PS Portal are limited to PS5 games, and PS4 games/PS3 games are not supported." Fra glede til direkte ballespark på få sekunder der... Jeg ville spille Resistance på min Portal (Resistance 1 og 2 ble i dag lansert på PS Plus. 3 har vært der i flere år.) Endret onsdag kl 10:11 av phraze Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe Skrevet onsdag kl 21:18 Del Skrevet onsdag kl 21:18 phraze skrev: "Additionally, the streaming games playable on PS Portal are limited to PS5 games, and PS4 games/PS3 games are not supported." Fra glede til direkte ballespark på få sekunder der... Jeg ville spille Resistance på min Portal (Resistance 1 og 2 ble i dag lansert på PS Plus. 3 har vært der i flere år.) Utrolig at de ikke fortsatte den serien! Resistance 3 spesielt var fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå