Spillredaksjonen Skrevet 20. november 2024 Del Skrevet 20. november 2024 PlayStation Portal åpner for spillstrømming via skyen Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
phraze Skrevet 20. november 2024 Del Skrevet 20. november 2024 (endret) "Additionally, the streaming games playable on PS Portal are limited to PS5 games, and PS4 games/PS3 games are not supported." Fra glede til direkte ballespark på få sekunder der... Jeg ville spille Resistance på min Portal (Resistance 1 og 2 ble i dag lansert på PS Plus. 3 har vært der i flere år.) Endret 20. november 2024 av phraze Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe Skrevet 20. november 2024 Del Skrevet 20. november 2024 phraze skrev: "Additionally, the streaming games playable on PS Portal are limited to PS5 games, and PS4 games/PS3 games are not supported." Fra glede til direkte ballespark på få sekunder der... Jeg ville spille Resistance på min Portal (Resistance 1 og 2 ble i dag lansert på PS Plus. 3 har vært der i flere år.) Utrolig at de ikke fortsatte den serien! Resistance 3 spesielt var fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå