Gjest 3e7c4...feb Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Hei! Jeg har søkt på en prosjektlederstilling hos et større firma, og som en del av denne prosessen ble jeg bedt om å ta en personlighetstest, evnetest og gjøre en case oppgave. Evnetesten går på numeriske, deduktive og induktive resonneringsevner. Dette er noe jeg aldri har vært borti før, og tenkte å høre om noen kan forklare meg litt nærmere hva dette går ut på, og hva slags spørsmål osv jeg vil kunne få her osv. Jeg skal få dette tilsendt om noen dager, men ønsker å forberede meg best mulig. Setter pris på all hjelp 😁 Anonymous poster hash: 3e7c4...feb Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Det er ikke mye å forberede seg på. Det er noen basic IQ-test type oppgaver og svare på noen spørsmål om hvilke prioriteringer du vil gjøre i arbeidet ditt. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Du kan alltids spørre hvilke tester de bruker, også er det bare å google. YouTube er full av videoer som forklarer de forskjellige testene og hva de går ut på samt tips etc. Aldri galt å forberede seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå