IntelAmdAti Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 http://www.rareware.com/games/upcoming/con...live_intro.html Nå ble jeg glad, jeg må spare til en slik en, eks båchs så jeg får spille det spille. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 så jævli fett ut ja. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Har dere sett E3 videoen? Spillet ser kult ut, men jeg har litt negative tanker om dette.. De lager multiplayer til ett spill de laget for 3 år siden, så finner de ut at dette ble lite spill for pengene så inkluderer de spillet de laget for 3år siden i multiplayerspillet :/ Jeg vil ha en oppfølger til singleplayerdel spillet, ikke en remix. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hvorfor, hvorfor er verden så ond??? På xxx-boks for f**n HVORFOR????!!!!!!!!!!!!!!Rare er noen j*vl* overløpere!!!! Ned med microsoft Nintendo Ruler Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hvorfor, hvorfor er verden så ond??? På xxx-boks for f**n HVORFOR????!!!!!!!!!!!!!!Rare er noen j*vl* overløpere!!!! Ned med microsoft Nintendo Ruler Helt enig Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Nintendo hadde stående tilbud om å kjøpe Rare for en langt billigere penge enn Microsoft siden midten av 90-tallet og fram til avtalen med Microsoft var signert. De ville ikke. Kanskje fordi de var teite eller kanskje fordi de vet mer enn oss. Mange av Rare veteranene og de heiteste teamene sluttet i Rare før de ble solgt, og noen av de har slengt en del dritt om Rare etterpå. Jeg tror nå Conker blir fett uansett. Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 ahh. gleder meg til dette spillet. Kameo er også et spill som ser ut som det kommer til å bli drit bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå