trikola Skrevet tirsdag kl 14:20 Del Skrevet tirsdag kl 14:20 Vil jo tro at det er en eller annen sak jeg gjør mens jeg skriver, men siden det jo kan gå en stund før jeg legger merke til det vet jeg ikke hva det kan ha vært: Jeg skriver altså noe - f. eks på dette forum - og plutselig er parentesene f.eks. ikke lenger på samme tast, ÅÆØ heller ikke. Ser jeg på linjen nederst på hovedskjermen står det ikke lenger "NOB" for norsk bokmål men noe med EN. Hvilken tastefunksjon - noe med ALT eller CTRL - kan det ha vært som jeg har utløst i sekundene før? Eller noe annet? Det er en billig-tastatur fra Biltema. Lenke til kommentar
elementsav Skrevet tirsdag kl 16:09 Del Skrevet tirsdag kl 16:09 ALT+SHIFT eller WINDOWSKNAPP+SPACE Dette kan du skru av og endre i innstillinger. Selv har jeg fjernet den engelske, og deaktivert knappen. Mulig denne videoen kan hjelpe: 2 1 Lenke til kommentar
trikola Skrevet tirsdag kl 19:39 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 19:39 Takk "Ikke tilordnet" løser mitt problem kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå